خبرگزاری کار ایران

هفته‎ سی‎ام لیگ برتر فوتبال:

سپاهان صفر - استقلال تهران یک / 3 امتیاز تلخ سوغات آبی پوشان از اصفهان

کد خبر : ۶۱۶۸۹۶

استقلال در آخرین بازی خود در لیگ هفدهم موفق شد یک بر صفر سپاهان را شکست دهد اما با توجه به پیروزی ذوب آهن در بازی همزمان، به رتبه ای بهتر از رده سوم دست نیافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سپاهان بود. در این بازی شاگردان شفر در همان ابتدای بازی با گل تیام از میزبان پیش افتادند و تا پایان بازی توانستند این نتیجه را حفط کنند . در نهایت با سه امتیاز این دیدار استقلال 54 امتیازی شد و با فاصله یک امتیازی نسبت به ذوب آهن در رده سوم جدول ایستاد.

 

داور: محمدرضا اکبریان         کمک ها: آرمان اسعدی،  اسد حاج محمدی

اخطار:حامد بحیرایی (15) و علی کریمی (85) سپاهان و امید نورافکن (64) استقلال

 

 

شرح گل ها:

سپاهان 0 - 1 استقلال (مامه تیام دقیقه 11): پاس در عرض وریا غفوری را مامه تیام با ضربه دقیق به گوشه دروازه سپاهان فرستاد و استقلال را یک بر صفر پیش انداخت.

 سپاهان صفر - استقلال تهران یک / 3 امتیاز تلخ سوغات آبی پوشان از اصفهان

 

ترکیب سپاهان:

ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، حامد بحیرایی(66- رضا دهقان​)، علی کریمی، حسین پاپی، محمدعلی احمدی،مهرداد محمدی(80- رضا میرزایی) ،ساسان انصاری و مهدی شریفی(71- ادون حسنی)

 

 

ترکیب استقلال تهران:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن(79- علی قربانی)، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی( 66 - میلاد زکی پور ) و مامه بابا تیام(2+90- مجید حسینی)

 

دقایق حساس:

دقیقه 02: اولین موقعیت را بازیکنان سپاهان ایجاد کردند و ضربه سری که مهدی شریفی روی ارسال حسن جعفری زد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 05: سانتر جپاروف از روی نقطه کرنر را عالمه در دو ضرب مهار کرد، ضمن اینکه در این صحنه داور خطای مهاجم استقلال را اعلام کرد.

دقیقه 14: ارسال حیدری چیزی نمانده بود با ضربه سر تیام به گل دوم تبدیل شود اما توپ روی سر مهاجم استقلال ننشست.

دقیقه 17: شوت از راه دور مهرداد محمدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: حرکت خود پاپی از سمت چپ و پاس رو به عقب برای علی کریمی پشت محوط جریمه به این بازیکن رسید اما شوت بی دقت کریمی راهی اوت شد.

دقیقه 27: ضربه کم دقت جپاروف از روی موقعیت ایستگاهی راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد.

دقیقه 31: شوت سنگین علی کریمی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 33: مهرداد محمدی روی اشتباه نورافکن صاحب توپ شد و در حالیکه به داخل محوطه جریمه آمده بود روی درگیری با نورافکن تعادلش را از دست داد اما داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 37: سانتر تند و تیز تیام به دهانه دروازه می رفت تا با ضربه اسماعیلی به گل دوم تبدیل شود اما اسماعیلی در این صحنه یک گام کم آورد.

دقیقه 38: ارسال خطرناک مهرداد محمدی بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند به شکل خطرناکی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 57: ارسال کرنر پاپی به روی دروازه با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد که رحمتی در آخرین لحظه مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 60: شوت سرکش مهرداد محمدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 71:حرکت خوب وریا از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه را مدافعان سپاهان از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 88: شوت پای چپ جپاروف از پشت محوطه جریمه را عالمه با واکنش تماشایی خود مهار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز