خبرگزاری کار ایران

واکنش آقای خاص به فرصت سوزی در چلسی

مورینیو: من صلاح را نفروختم، اوکی؟

کد خبر : ۶۱۶۸۱۴

سرمربی سابق چلسی از دلیل فروش محمد صلاح به فیورنتینا پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، با درخشش این روزهای محمد صلاح خیلی‌ها ژوزه مورینیو را مقصر عدم استفاده صحیح از این بازیکن در چلسی خطاب کردند و همچنین این سرمربی پرتغالی به عنوان بانی اصلی فروش هافبک مصری به فیورنتینا شناخته شده بود.

مورینیو در گفت گو با ESPN Brazil در این باره اذعان داشت: فکر می‌کنم تمام اتفاقاتی که رخ داده حتی او را شگفت زده کرده است. صلاح فوق العاده است. او یک بازیکن بزرگ است که به اوج بلوغ رسیده و در حال حاضر چند تجربه دیگر را تجربه کرده است. در حال حاضر هم به سبک تیم و سرمربی‌اش کاملا آشناست و بنابراین خیلی تعجب نمی‎‌کنم. 

سرمربی سابق چلسی ادامه داد: مردم می‌گویند من یکی از کسانی بودم که صلاح را فروختم و این کاملا غلط است. من بودم که صلاح را برای چلسی خریدم. من او را به باشگاه پیشنهاد داده بودم، او به عنوان یک بازیکن جوان به تیم اضافه شد، از نظر جسمی و ذهنی آماده نبود و همه چیز با دشواری پیش می‌رفت. تصمیم گرفتیم او را با قرارداد قرضی انتقال بدهیم و  خودش هم قبول کرد. او دوست دقایق بیشتری بازی کند و به بهترین فرمش دست پیدا کند، او را به فیورنتینا فرستادیم و در این تیم بالغ شد. 

سرمربی پرتغالی که به صحبت‌های عجیبش معروف است در پایان این مصاحبه گفت: چلسی باعث شد تا صلاح به فروش برسد، اوکی؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز