خبرگزاری کار ایران

توحید غلامی: اگر شرایط بهتر شود هر بازیکنی دوست دارد در سپیدرود بماند

علی کریمی دوست دارد مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم

کد خبر : ۶۱۶۲۴۰

غلامی درخصوص بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: خدا شکر نتیجه بازی روندی بر جایگاه ما در جدول ندارد به پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در بازی آخر جشن قهرمانی بگیرند و ما هم خیلی انگیزه داریم تا جلوی تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم.

توحید غلامی هافبک سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوبی را داریم بعد از اینکه ماندنمان در لیگ برتر قطعی شد با روحیه خوبی در تمرینات حاضر می‌شویم توانستیم با سختی‌های خیلی زیاد تیم را در لیگ برتر نگه داریم در این راه باید از زحمات علی آقا کریمی هم تشکر کنیم که با تمام کمبودها موفق به انجام این کار مهم است.

وی درباره اینکه سال بعد در سپیدرود خواهد ماند یا خیر افزود: اگر شرایط بهتر شود هر بازیکنی دوست دارد در سپیدرود بماند علاوه بر اینکه بازیکنان و مربیان خیلی تلاش کردند که این تیم در لیگ برتر بماند مسئولین استان هم باید پشت تیم ما باشند و باید درخواست های کادر فنی را انجام دهند. سپیدرود یکی از تیم‌هایی است که هواداران زیادی دارد و این بسیار برای موفقیت یک تیم مهم است.

غلامی درخصوص بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: خدا شکر نتیجه بازی روندی بر جایگاه ما در جدول ندارد به پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در بازی آخر جشن قهرمانی بگیرند و ما هم خیلی انگیزه داریم تا جلوی تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم. علی آقا مقابل تیم سابقش است و دوست دارد بهترین عملکرد را داشته باشد و این جذابیت بازی خواهد افزود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز