خبرگزاری کار ایران

از نیمکت نشینی ناراحت هستم اما اعتراضی ندارم؛

غلامی: تساوی برابر استقلال حداقل لیاقت ما بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۴۰

هافبک سپیدرود رشت معتقد است سرخپوشان گیلانی در دیدار برابر استقلال تهران می‌توانستند با استفاده از موقعیت‌های گلزنی به تساوی در دیدار خانگی دست پیدا می‌کردند.

توحید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص دیدار سپیدرود رشت برابر استقلال تهران اظهار داشت: از روی نیمکت که بازی را تماشا می‌کردم چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که باید گلزنی می‌کردیم. اگر آنها گل می‌شد مانند دیدار هتفه گذشته برابر صنعت نفت آبادان می‌توانستیم در خانه پیروز شویم.

وی ادامه داد: اقبال بد ما بود که گلزنی نکردیم و نتیجه به نفع آنها رقم خورد. توانایی کسب مساوی در دیدار خانگی‌مان را داشتیم. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما در مجموع نمایش خوبی برابر نایب قهرمان فصل گذشته داشتیم.

غلامی درباره نیمکت نشینی در چند دیدار اخیر سپیدرود عنوان کرد: غیرممکن است بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت نشود. مسلما برای حضور در ترکیب مشتاق هستم به نظرم بازیکنی که به نیمکت نشینی قانع شود بی غیرت است. در بازی با سپاهان و پیکان با مصدومیت بازی کردم و دنبال فیلم بازی کردن برای هواداران نیستم. برای سه هفته دوری از ترکیب ناراحت هستم و اگر آنالیز شود در پست هافبک دفاعی جنگندگی خوبی داشتم. کسی از من در این پست انتظار گلزنی ندارد. اعتراضی به این موضوع ندارم چون به هر حال این نظر سرمربی تیم است.

وی افزود: با پیشنهادهای که در تابستان به دستم رسید سپیدرود تا به اینجا شرایط خوبی داشته است. تفکرم با آقای نظرمحمدی پیش از آغاز فصل به هم نزدیک بود اما با مشکلاتی که هفته‌های گذشته پیش آمد و پولی که وعده داده بودند را دریافت نکردم،‌ از لحاظ ذهنی با مشکلاتی رو به رو شدم. امیدواریم تا نیم فصل این شرایط برطرف شود تا از انتخابم راضی باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز