خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: داور پنالتی ما را نگرفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۸۸

سرمربی خونه به خونه از تصمیمات داور بازی تیمش مقابل اکسین البرز انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا،  دراگان اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل اکسین البرز گفت: باید بگویم هیچکدام از تیم بسته بازی نکردند و هر دو می خواستند که برنده باشند. بازیکنان من همه تلاش خود را کردند تا با سه امتیاز از زمین خارج شوم. ما انگیزه خیلی زیادی برای این بازی داشتیم اما اشتباهات داوری مانع از نتیجه گیری ما شد.

او ادامه داد: نمی توانم بگویم راضی هستم چون همه چیز به روز آخر کشیده شد و امیدوارم همه تیم ها صادقانه بازی کنند. قبل از این بازی دیدید که همه می گفتند مربیان کروات تعیین کننده خواهند بود ولی هم من و هم بگویچ تلاش کردیم و جوانمردانه بازی کردیم.

سرمربی خونه با انتقاد از داوری و تصمیمات او گفت: داور در نیمه اول یک پنالتی مسلم به سود تیم ما را نگرفت و در اعلام خطا برای ما همیشه تعلل می کرد. اما برای آنها خیلی زود و با یقین سوت می زد. وقتی بازیکن حریف اعتراف می کند که هند کرده ولی داور چنین نظری ندارد، من حرفی برای گفتن ندارم. من به صداقت تیم داوری اعتماد دارم چون آدم خوبی هستم و نمی توانم در مورد دیگران بد فکر کنم. وای داور امروز صحنه های بدی را به من نشان داد.

اسکوچیچ در مورد دیدارهای هفته آخر گفت: شما دید نفت مسجد سلیمان که تصور می کرد صعود کرده باخت و کارش به روز آخر کشیده شد. من نگران نساجی نیستم، اگر آنها می خواهند به راه آهن 7 گل بزنند مطمئن باشید ما 15 گل خواهیم زد. البته امیدوارم همه صادقانه بازی کنند وگرنه همه چیز خنده دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز