خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

روز تساوی‌ شرقی‌ها/ گامبا نخستین امتیازش را دشت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۰۰

دور سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا باز برگزاری 3 دیدار دنبال شد که این بازی‌ها با تساوی به پایان رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بریزبن رور استرالیان و سوون سامسونگ کره‌جنوبی از گروه G لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 13 امروز در ورزشگاه بریزبن آغاز شد و در پایان دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

برندن بورلو دقیقه 12 و کلات دقایق 22 و 81 برای گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و  جونگ جین سئو دقایق 40 و 51 و تائه سه ‌جونگ دقیقه 72 برای سوون سامسونگ گلزنی کردند.

هر دو تیم با این تساوی 4 امتیازی شدند و نماینده کره‌جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر پس از بیجینگ گوان در رتبه دوم این گروه قرار گرفت.

از گروه  F‌هم تیم‌های گامبا اوزاکای ژاپن و بوریرام تایلند در زمین گامبا به مصاف هم رفتند. این دیدار نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هیرویوکی آبه دقیقه 38 برای گامبا و بونما سان دقیقه 63 برای بوریرام گلزنی کردند. تایلندی‌ها با این تساوی 7 امتیازی شدند تا به صدرنشینی خود در گروه F‌ ادامه دهند. گامبا با این تساوی به نخستین امتیازش در لیگ قهرمانان آسیا رسید و در قعر جدول گروه خود قرار گرفت.

دیدار تیم‌های اف سی سئول کره‌جنوبی و وسترین سیتی از گروه H در ورزشگاه سئول هم با  تساوی بدون گل تمام شد. وسترن با تساوی در این بازی 4 امتیازی شد و در رده دوم این گروه ایستاد و اف سی سئول هم با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر، رتبه سوم گروه H را دراختیار دارد.

گوانژوی چین و کاشیما آنتلر ژاپن هم در گوانژو برگزار کننده دیگر دیدار لیگ قهرمانان آسیا در گروه H‌ هستند. نیمه نخست این بازی نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز