خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: خدا را شکر ماندیم ولی به هیچ وجه نمی‌مانم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۲۹۸

گلر استقلال خوزستان اعلام کرد با وجود بقای این تیم در لیگ برتر فصل آینده تمایلی به ماندن ندارد.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و دیداری که 5 گل در آن رد و بدل شود نشان از فشار بالا و تلاش دو تیم برای پیروزی دارد و خدا را شکر می‌کنم مزد زحماتمان را گرفتیم و ماندمان در لیگ قطعی شد.

وی افزود: صحبت از مشکلات باشگاه موضوع جدیدی نیست ولی دست بچه‌ها درد نکند که بدون توجه به این مسائل همه وجودشان را گذاشتند و تیم را در لیگ نگه داشتیم. خصوصاً در این 4-5 بازی آخر که شرایط خیلی سخت بود ولی در هر صورت به خواسته‌مان رسیدیم.

گلر استقلال خوزستان در مورد درخشش یونس دلفی در این بازی گفت: یونس از مهاجمان خوب و آینده‌دار ایران است که پیش از این هم خودش و کیفیت بازی‌اش را نشان داده است و برایش در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌دانم به جاهای خوبی می‌رسد.

شیخ‌ویسی در مورد شرایط مالی باشگا خاطرنشان کرد: بازیکنان از 10 تا 32-33 درصد دریافتی داشتند و مشکلات مالی همان چیزی است که از اول فصل داریم می‌گوییم. دیگر مهم نیست و فصل تمام شده است و بازی بعدی را هم انجام می‌دهیم و پس از آن هرکس می‌رود پی سرنوشت خودش.

وی در مورد اینکه خودش در تیم می‌ماند یا نه گفت: به هیچ وجه نمی‌مانم و یک بازی دیگر هم هستم و پس از آن برای استقلال خوزستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گلر استقلال خوزستان در مورد ماندن یا رفتن ویسی عنوان کرد: طبق چیزی که خودش اعلام کرده اگر شرایط به همین شکل باشد نمی‌ماند و در صورتی خواهد ماند که باشگاه تصمیم بگیرد تغییر رویه دهد. بیشتر از این نمی‌دانم.

شیخ‌ویسی با اشاره به سقوط نفت تهران گفت: من بازیکن نفت بودم ولی نمی‌توانم بگویم از افتادن این تیم ناراحتم چرا که رقیب مستقیم ما بودند. فکر می‌کنم بین ما و نفت تیمی که لیاقتش برای ماندن بیشتر بود ماند.

وی در پایان در مورد مقصد فصل آینده‌اش خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و یک باز دیگر مانده است و پس از پایان لیگ به این مسائل فکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز