خبرگزاری کار ایران

پنج میلیون دریافتی من دروغ است

شیخ ویسی: در بازی با نفت هم حضور ندارم/ از مسئولان باشگاه بابت صحبت‌هایم معذرت می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۷۸

دروازه‌بان استقلال خوزستان اعلام کرد مقابل نفت تهران هم قادر به بازی در ترکیب تیمش نیست.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:  بچه‌ها بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و می‌توانستیم در این بازی نتیجه بهتری کسب کنیم ولی شانس با ما یار نبود. امیدوارم در دیدارهای آینده این نتیجه جبران شود.

وی در مورد بازی با نفت هم گفت: بازی سختی داریم و برخلاف اینکه به نظر می‌رسد نفت شرایط خوبی ندارد و کار آسانی در پیش داریم فکر می‌کنم دیدار دشواری باشد ولی امیدوارم یک پیروزی خوب بدست بیاوریم و وضعیت تیم در جدول بهتر شود.

گلر استقلال خوزستان در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خودش هم عنوان کرد: مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی هستم و در حال تلاش هستم تا هر چه زودتر به میادین برگردم و از چند هفته دیگر می‌توانم مجدداً بازی کنم و در صورت صلاحدید کادرفنی در ترکیب اصلی قرار بگیرم ولی در بازی با نفت غایب خواهم بود.

شیخ‌ویسی در پایان در مورد مشکلات مالی باشگاه و صحبت‌های اخیر خود عنوان کرد: مشکلات مالی بازیکنان را به شدت تحت فشار گذاشته بود و من هم تحت همین فشار از روی عصبانیت حرف‌هایی زدم که از آن پشیمانم. از همینجا از مسئولان باشگاه بابت صحبت‌هایم معذرت می‌خواهم و امیدوارم مشکلات مالی هرچه زودتر برطرف شود. ضمن اینکه در خبری منتشر شده بود که من 5 میلیون دریافتی داشتم که تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز