خبرگزاری کار ایران

فکری مربی با دانش و بامرامی است

اکبر آفاق: می‌خواهیم جشن صعود را در تهران برگزار کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۴۳

هافبک چپ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از علاقه‌اش به تمدید قرارداد با این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر آفاق هافبک هجومی تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی با نساجی گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم برای صعود می‌جنگیدند و بازی شش امتیازی بود که در عین حال حریف نمی‌خواست ببازد و با احتیاط بازی میکردند. برای کسب سه امتیاز زیاد تلاش کردیم ولی هرچی زدیم به دربسته خوردیم و در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

وی درخصوص بازی با بادران تهران گفت: بازی با بادران نیز بازی سختی است. تیم بادران تیم خوبی است و بازی نیز در زمین حریف می‌باشد ولی ما با مساوی هم صعود می‌کنیم که تلاشم می‌کنیم حداقل امتیاز را بگیریم و بعد بازی جشن صعود را در تهران بگیریم.

آفاق درخصوص کار کردن با محمود فکری گفت: کار کردن با آقای فکری تجربه خوبی بود. چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم چه فنی و چه اخلاقی و انصافا مربی با دانشی هستند.

وی درخصوص وضعیت سال آینده‌اش با نفت مسجدسلیمان گفت: امسال قراردادم با نفت به اتمام خواهد رسید. من 2 سال می‌شود که در تیم نفت هستم و دیگر مسجدسلیمان مثل شهر خودم شده است. مردمش به من لطف دارند و بسیار مردم خون گرمی دارد. سال بعدم اگه قسمت باشد، دوست دارم بمانم.

هافبک نفت سجدسلیمان درخصوص رسیدن به اهدافش در این فصل گفت: امسال تقریبا به هدفم که صعود به لیگ برتر بود دارم میرسم. اگر امسالم صعود کنیم، این دومین تیمی است که باهاش صعود می‌کنم به لیگ برتر چون قبلا با تیم ماشین سازی هم صعود را تجربه کرده بودم.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: در آخرم از همه مردم مسجدسلیمان و مدیریت که ما را حمایت کردند و پشتمان بودند تشکر می‌کنم. انشالله که با صعود به لیگ برتر جواب زحماتشان را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز