خبرگزاری کار ایران

هفته سی و یکم لیگ آزادگان

نزدیک تر شدن نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر/ پیروزی فجر، نساجی و شکست خونه به خونه مقابل ملوان؛ اتفاقات باورنکردنی در رفسنجان و شیراز

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۹۲

هفته سی و یکم رقابت های لیگ آزادگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هفته سی و یکم رقابت های لیگ آزادگان امروز با انجام 9 دیدار پیگیری شد  و نتایج جالبی در آن رقم خورد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه 1-0 از سد اکسین البرز بگذرد و با 63 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. تک گل بازی توسط میلاد میداوودی در دقیقه 78 زده شد.

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز موفق شد با نتیجه 3-1 شهرداری را در تبریز شکست دهد. در جریان مسابقه بازیکنان شهرداری تبریز باهم به درگیری پرداختند و داور علیمحمدی را اخراج کرد و در ادامه اعتراض دین محمدی منجر به اخراجش و همچنین توقف 20 دقیقه ای بازی شد . نساجی مازندران نیز موفق شد با تک گل مهرداد عبدی در دقیقه 86 از سد ماشین سازی بگذرد و با 57 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. 

تیم خونه به خونه نیز در دیدار حساس مقابل ملوان در انزلی با یک گل باخت تا با 57 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. اسکوچیچ مقابل تیم سابق خود شکست خورد.

راه آهن نیز با 4 گل به گل گهر سیرجا باخت. تیم صبا در حالی که 7 گل از تیم مس رفسنجان خورده بود به رختکن رفت و دیگر به بازی ادامه نداد. شهرداری ماهشهر هم با یک گل از سد آلومینیوم اراک گذشت.

دیدار برق جدید شیراز مقابل ایرانجوان بوشهر با نتیجه 1-1  و مس کرمان مقابل بادران تهران با حساب صفر بر صفر به اتمام رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز