خبرگزاری کار ایران

علیپور - تبریزی؛ نبرد آقای گل‌های لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۷۷

دو آقای گل لیگ برتر در دیدار امروز مقابل هم زورآزمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس است و با توجه به حضورش در کورس نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم رقابت‌های آسیایی فصل آینده، نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این دیدار دارد.

برخلاف دور رفت که دو تیم مدعی قهرمانی بودند و 3 امتیاز بازی برای هر دو طرف بازی ارزشمند بود، در دیدار پیش‌رو پرسپولیس به دلیل مسجل شدن قهرمانی خود نیاز چندانی به امتیاز بازی ندارد ولی برخی موارد در جریان بازی حساسیت آن را زیاد خواهد کرد.

حضور دو گلزن برتر لیگ در دو تیم در این مسابقه از مواردی است که جذابیت بازی را زیاد می‌کند.

در حال حاضر علیپور با 18 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و اگر اتفاق عجیب و غریبی در 2 هفته پایانی رخ ندهد باید او را از الان آقای گل لیگ بدانیم و از طرفی مرتضی تبریزی با 13 گل زده نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده وی محسوب می‌شود.

نبرد علیپور و تبریزی در دیدار رو در رو می‌تواند یکی از نکاتی باشد که جذابیت بازی را اضافه می‌کند و دو مهاجم گلزن لیگ برتر که امید زیادی هم به جلب رضایت کی‌روش در ماه‌های پایانی باقی مانده تا جام جهانی دارند، ممکن است نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه بازی امروز ایفا کنند.

در دیدار رفت دو تیم پرسپولیس 4 بر صفر به پیروزی رسید و علیپور موفق شد 2 بار دروازه ذوبی‌ها را باز کند ولی تبریزی نه تنها در حضور یک نیمه‌ای خود در زمین گلی به ثمر نرساند، که حتی یک پنالتی را هم از دست داد و به دیرک دروازه کوبید.

باید دید نبرد این دو مهاجم در دیدار امروز با پیروزی کدام یک به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز