خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها بیخیال آقای گل ذوب‌آهن نمی‌شوند؛

استقلال همچنان به دنبال مرتضی تبریزی

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۹۱۱

مهاجم گلزن ذوب‌آهن بازهم در تیررس نقل و انتقالات استقلال قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر و پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران، باشگاه‌های مختلف رایزنی‌های خودشان را برای بستن تیم فصل آینده آغاز کرده و مشغول بررسی گزینه‌های موجود در بازار برای برطرف کردن نقاط ضعفشان هستند.

یکی از تیم‌هایی که عزم جدی برای بستن یک تیم قدرتمند برای فصل آینده دارد، استقلال تهران است که با وینفرد شفر روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد و علاوه بر حضور در رتبه‌های بالای جدول، شانس قهرمانی جام حذفی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد.

یکی از نقاط ضعف استقلال در فصل گذشته خط حمله بود که به مرور زمان اوضاع خوب شد و جذب مامه تیام و بهبود نسبی عملکرد قربانی مشکل آبی‌ها را در این پست حل کرد ولی این باشگاه قصد دارد برای فصل آینده نفرات دیگری هم به این جمع اضافه کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مرتضی تبریزی، مهاجم گلزن ذوب‌آهن و نفر دوم جدول گلزنان لیگ برتر مورد توجه استقلال قرار دارد و آبی‌های پایتخت قصد دارند برای خرید وی دست به جیب شوند.

استقلال ابتدای فصل و نیم فصل هم در هر دو مقطع خواهان جذب تبریزی بود ولی با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن روبرو شد تا این بازیکن فصل هجدهم را هم در اصفهان بماند.

باید دید مهاجم ذوب‌آهن فصل آینده در پیراهن استقلال رویت خواهد شد یا اتفاق دیگری برایش رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز