خبرگزاری کار ایران

چرا نیمار نمی‌تواند پاری سن ژرمن را ترک کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۵۳

مهاجم برزیلی برای جدایی از قهرمان فرانسه راه پر پیچ و خمی را باید پشت سر بگذارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، طی ماه‌های اخیر شایعات جدایی نیمار از پاری سن ژرمن مطرح شد و گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید جدی ترین مشتری این بازیکن بزریلی است. او اگر این باشگاه مادریدی را برای بازگشت به فوتبال اسپانیا انتخاب کند با مشکلی رو به رو می‌شود که برای فرار از آن پاری سن ژرمن را انتخاب کرده بود. نیمار برای اینکه از زیر سایه لیونل مسی خارج شود و در تیم دیگری به صورت مستقل توجه رسانه‌ها را جذب کند پیشنهاد نجومی تیم فرانسوی را پذیرفت و بعید به نظر می‌رسد او با کریستیانو رونالدویی همبازی شود که این روزها در بهترین فرمش قرار دارد.

نیمار در حال حاضر سالانه ۳۷ میلیون یورو خالص کسب می‌کند و این امر می تواند یک مانع بزرگ با موقعیت رونالدو باشد، به این معنی است که او تقاضای کسب درآمد بالا خواهد کرد. رونالدو در تابستان هم به همین دلیل قصد داشت مادرید را ترک کند.

در همین حال، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن می‌گوید تنها راه خروج نیمار از این باشگاه توافق بین طرفین خواهد بود. دیدیه کالوت گفت: قراردادی که در لیگ ثبت شده و رسمی است، هیچ بند فسخ قراردادی وجود ندارد. دوم اینکه این نوع مقررات در فوتبال فرانسه غیرقانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز