خبرگزاری کار ایران

مچ پای نیمار جراحی می‌شود / احتمال دوری سه ماهه ستاره برزیلی

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۵۱۱

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، ماجرای مصدومیت ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیچیده‌تر از وضعیتی است که ابتدا توسط پزشکای باشگاه اعلام شد و او قطعا مدت زمان زیادی را به دلیل آسیب دیدگی‌اش از دست می‌دهد.

رودریگو لاسمار اعلام کرد با توجه به شکستگی مچ پای نیمار و عمل جراحی، او به مدت سه ماه از میادین دور خواهد بود.

نیمار فردا در شهر بلو هوریزونته تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و قصد دارد خیلی سریع به میادین برگردد تا حداقل به اولین بازی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018 در تاریخ 17 ژوئن برابر سوئیس بازی کند.

تاریخ دیگری که نیمار در صورت بهبودی می‌تواند به میادین برگردد 26 می است که درصورت راهیابی پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ستاره برزیلی می‌تواند در آن حضور داشته باشد.

لاسمار گفت: این یک شکستگی مهم در پای نیمار است. این غم انگیز است، اما من متوجه هستم که هیچ راه دیگر وجود ندارد. او کار خواهد کرد تا او در اسرع وقت به درستی عمل کند و ما نیز بهترین کار را انجام خواهیم داد. شکستگی در پای نیمار به نظر می‌رسد نامرئی باشد اما بهترین راه حل جراحی است، زیرا یک رویکرد محافظه کارانه می‌تواند در کوتاه مدت منجر به یک مشکل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز