خبرگزاری کار ایران

علی پورمحمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

این هفته بقای‌مان در لیگ را قطعی می‌کنم/ مسوولان جوری با تیم رفتار می‌کنند که انگار برای سلامتی‌مان ورزش می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۹۶

هافبک هجومی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: متاسفانه از سوی مسئولین باشگاه حمایت نشدیم وگرنه تیم خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم شگفتی ساز شویم.

به گزارش ایلنا، علی پورمحمد هافبک هجومی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: چند بازیکن ما نبودند و مصدوم و محروم زیاد داشتیم. آقای دین‌محمدی نیز مجبور شدند به بازیکنان زیر 23 سال بازی دهند و همه گل ها را روی اشتباهات فردی خوردیم.

وی درخصوص اینکه شهرداری در لیگ یک می‌ماند یا خیر گفت: انشالله می‌ماند. اگر 3 امتیاز بازی بعدی‌مان را بگیریم می‌مانیم ولی کار نباید به اینجا می‌کشید و مسئولین حمایت نکردند. مجموعا 45 درصد دریافتی داشتیم ولی مبلغ قراردادها خیلی پائین بوده است و مسئولین به قول هایشان عمل نکردند.

پورمحمد که در نیم فصل دوم از سایپا پیشنهاد داشت و رضایتش صادر نشد، درخصوص شرایطش برای فصل بعد گفت: قراردادم امسال با باشگاه شهرداری تمام می‌شود. تنها انگیزه‌ام این است تا بتوانیم برای فصل بعد تیم خوب بروم. احتمال اینکه فصل آینده در شهرداری تبریز بمانم خیلی کم است.

وی با تمجید از عملکرد سیروس دین‌محمدی گفت: انصافا از زمان حضور ایشان از نظر فنی خیلی خوب شدیم. نیم فصل اول خیلی وضعیت ما بد بود و آقا سیروس وقتی آمد نتایج خوبی گرفتیم ولی برخی بدقولی ها سبب شد تا نتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم. هیچ مسئولی حمایتمان نمی‌کند و انگار برای سلامتی خودمان فوتبال بازی می‌کنیم.

هافبک شهرداری تبریز درخاتمه درخصوص بازی با راه آهن تهران گفت: انشالله این بازی را می‌بریم. در خانه نیز بازی داریم و هم قسم شدیم تا ببریم و بازی آخر مقابل ملوان تشریفاتی شود. متاسفانه مسئولین تیم فقط وعده وعید دادند و بعد می‌گویند به وعده هایمان عمل کردیم. یه تشکر ویژه از یوسف تقی پور کمک مربی‌مان می‌کنم که در سختی‌ها کنار بازیکنان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز