خبرگزاری کار ایران

داور می‌توانست در آن صحنه مدارا کند.

دین محمدی:امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه در بازی‌های حساس استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۰۷۳

دین محمدی خاطرنشان کرد: بازی لیگ یک در هفته‌های آخر از حساسیت بالاتری برخوردار شده و امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه در بازی‌های حساس استفاده کند.

سیروس دین محمدی سرمربی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص باخت تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: بازیکنان من در این بازی اشتباهات فراوانی داشتند و باعث شد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. معتقدم تیم ما در این بازی اصلا مستحق باخت نبود و بازی می‌توانست به تساوی برسد.

وی در خصوص درگیری بازیکنان تیمش در اواخر نیمه اول تصریح کرد:‌ نیمه اول تمام شده بود که دو تا از بازیکنان تیم من با یکدیگر درگیر شدند که داور در حال رفتن به رختکن بود که این صحنه را دید به نظرم داور می‌توانست در این صحنه مدارا کند. من به داور اعتراض کردم که آقای محمودزاده گفت قانون باید اجرا شود.  در پایان بازی هم به تیم حریف و هم به داور خسته نباشید گفتم وتنها اعتراضم این بود که بازی تمام شده بود و داور می‌توانست در آن صحنه مدارا کند.

دین محمدی خاطرنشان کرد: بازی لیگ یک در هفته‌های آخر از حساسیت بالاتری برخوردار شده و امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه در بازی‌های حساس استفاده کند. ما در بازی قبلی مقابل خونه به خونه خیلی اذیت شدیم و یک پنالتی بر علیه تیم‌مان گرفته شد که اکثر کارشناسان اعلام کردند که پنالتی درست نبوده است. ای کاش بازی ما مقابل خونه به خونه پخش مستقیم می‌شد.

سرمربی شهرداری تبریز در پایان گفت: اگر وقت کنم شاید برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه بروم تا هم دیداری با استقلالی‌ها داشته باشم و هم بازی را تماشا کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز