خبرگزاری کار ایران

دین محمدی:

مدارا کنید تا تیم دین محمدی را ببینید/ به آن ۴بازیکن نیاز ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۶۵

سرمربی شهرداری تبریز معتقد است شرایط فعلی آنها در جدول رده بندی لیگ دسته اول موقتی است و این تیم ریشه دار آینده موفقی پیش رو دارد.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص شرایط تیم شهرداری تبریز در جدول رده بندی لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط شهرداری پیش از معرفی من به عنوان سرمربی جدید را همه می‌دانند. شرایط خوبی نداشتند و فعلا هم به روند خوبی نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: بالاخره من این مسئولیت را قبول کردم و فعلا تا نیم فصل پیش می‌رویم تا با جذب بازیکن ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و مدارا کنید تا تیم دین محمدی را ببینید. نمی‌شود گفت که این تیم حتما موفق می‌شود ولی اعتقاد من برای این تیم با ریشه بازی به بازی بهتر شدن است.

سرمربی شهرداری تبریز افزود: فعلا باید مدارا کنیم و شرایط موجود را مدیریت کنیم. ان شاء الله امتیاز این هفته برابر گل گهر سیرجان را هم کسب می‌کنیم تا از رده‌های پایین جدول فاصله بگیریم.

دین محمدی درباره خط خوردن ۴ بازیکن از لیست شهرداری تبریز عنوان کرد: من این بازیکن را به دلیل مسائل فنی در اختیار باشگاه قرار دادم و مسئولان می‌دانند که چه تصمیمی برای آنها اعلام کنند. آنها مصدوم بودند به روند آمادگی نرسیدند؛ تصمیم گرفتم با آنها قطع همکاری کنم. فعلا باید تلاش کنند و زحمت بکشند اما قصد ندارم با آنها همکاری کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز