خبرگزاری کار ایران

هیچ شانسی برای خرید آلیسون توسط رئال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۸۲۹

رئیس باشگاه رم اعلام کرده هیچ شانسی برای فروش آلیسون بکر به رئال مادرید وجود ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، آلیسون بکر یکی از بهترین بازیکنان این فصل رم بوده و سنگربان 25 ساله پس از درخشش به همراه جالورسی در لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر باشگاه‌های معتبر از جمله رئال مادرید قرار گرفت.

هرچند سه سال از مدت قرارداد دروازه بان تیم ملی برزیل باقی مانده رئیس باشگاه رم می‌گوید آنها قصد ندارند بازیکنی که در سال 2016 تنها با 8 میلیون یورو جذب شده است را بفروشند.

جیمز پالوتا در این باره به اسکای ایتالیا گفت: ما قصد فروش آلیسون را نداریم؛ هیچ شانسی وجود ندارد. وقتی او را امضا کردیم، فکر کردم او یک دروازبان بزرگ است و من هنوز هم فکر می‌کنم، بنابراین ما او را نمی‌فروشیم. 

رم با تساوی شب گذشته مقابل ناپولی در رده چهارم جدول رده بندی با یک امتیاز بیشتر نسبت به اینتر قرار داد. رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ایتالیا حساس پیگیری می‌شود و از طرفی دیگر شاگردان دی فرانچسکو هشت روز دیگر در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول قرار می‌گیرند.

پالوتا در این باره گفت: چرا ما باید به فینال فکر نکنیم؟ لیورپول یک تیم قوی است، اما ما هم می‌توانیم به خوبی بازی کنیم. ما برابر بارسلونا فوق العاده کار کردیم و از سرمربی مان از این بابت تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز