خبرگزاری کار ایران

حمایت بی نظیر آلگری از بوفون

باید بازی با رئال را فراموش کنیم/ داور زمان زیادی را برای وقت اضافه اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۰۹۲

سرمربی یوونتوس می‌گوید داور دیدار آنها مقابل رئال مادرید زمان زیادی را برای وقت اضافه اعلام کرد و این کافی بود تا شاگردان زین الدین زیدان برای راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کنند.

به گزارش ایلنا، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سمپدوریا گفته مایکل اولیور در بازی مقابل رئال مادرید وقت اضافه بیش از حدی را اعلام کرده تا تیم رقیب در نهایت دقیقه 93 از روی ضربه پنالتی به گل برتری دست پیدا کند.

آلگری گفت: داور مسابقه به خوبی کار کرد اما اتفاقی که رخ داد مانند در دست داشتن یک کارت شانس بود. هیچ کس این را نگفته اما از نظر من داور زمان زیادی را برای وقت اضافه اعلام کرد چون تعویضی وجود نداشت. او سه دقیقه اعلام کرد که باید یک دقیقه می‌بود و این زمان کافی بود تا رئال گلزنی کند.

او در مورد بوفون گفت: بیش از بیست سال او به عنوان بازیکن به زمین آمده و آن را ترک کرده است. اگر در یک وضعیت دشوار او چنین نظریاتی را بیان کند، سپس شما می توانید آن را درک کنید. 

سرمربی باتجربه یوونتوس می‌گوید شاگردانش اکنون باید این بازی را فراموش کنند. آلگری افزود: این یک بازی عالی در برابر یک باشگاه عظیم بود، ما باید سطح خود را هر روز بهبود دهیم، اما بازی در ایتالیا متفاوت است، چون تاکتیکی تر است. حالا باید به ادامه راه فکر کنیم و این بازی را فراموش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز