خبرگزاری کار ایران

آلگری: هوشیارانه بازی کردیم

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی در خانه سویا تاکید کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تیمم نیز راضی هستم.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در خانه سویا به میدان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تیمم نیز راضی هستم. در نیمه نخست سویا توانست از تک فرصت خود استفاده کند و دروازه ما را باز کند اما در نیمه دوم این تیم ما بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت. در خط حمله با مشکلاتی مواجه شدیم چرا که حریف اجازه فضاسازی را به ما نداد. پیروزی در این دیدار آسان نبود. یک دیدار دیگر پیش رو داریم و باید بتوانیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم.

سرمربی پیشین میلان ادامه داد: در شرایط کنونی به چیزی فکر نمی‌کنیم. باید از این پیروزی که به دست آوردیم لذت ببریم. بازی بعدی ما در رقابت‌های سری A و برابر جنوا است. باید آرامش خود را حفظ کنیم زیرا دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برابر تیم بسیار خوبی به پیروزی رسیدیم. سویا تیمی منظم و بابرنامه است ولی ما هوشیارانه بازی کردیم و در نهایت به آنچه که شایسته‌اش بودیم دست پیدا کردیم.

آلگری در پایان سخنان خود درباره عملکرد میرالم پیانیچ هم گفت: بازی آسانی برای او نبود. این دیدار توان بدنی بسیار بالایی می خواست. پیانیچ از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برد. امیدوارم که او آمادگی بدنی خود را حفظ کند و بتواند در دیدارهای آینده هم به ما کمک کند.

 

کد خبر : ۴۳۱۴۸۴