خبرگزاری کار ایران

فرقی نمی‌کند که چه تیمی در لیگ برتر می‌ماند

کمالوند: مقابل استقلال خوزستان با تمام وجود بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۴۶

سرمربی نفت می گوید تیمش در دیدار پایانی مقابل استقلال خوزستان با تمام وجود بازی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. از این نظر سنگین بود که سپاهان نیاز به برد داشت و همه توان خود را در این مسابقه گذاشت. گفته بودم که با ترکیب کامل به اصفهان می‌آییم، اما 3،2 مشکل اساسی داشتیم. نوشی صوفیانی و بغلانی ما را همراهی نکردند و مجبور شدیم باتیستا را در پست غیرتخصصی خود بازی دهیم. در نیمه بهتر از حریف بودیم اما سپاهان در نیمه دوم به لطف حمایت هواداران خود، فشار را افزایش داد. بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. این فصل یک بار در لیگ برتر و یک مرتبه در جام حذفی سپاهان را شکست دادیم و با بازی خوب امروزمان، نشان دادیم دو برد قبلی ما اتفاقی نبوده است.

وی ادامه داد: هواداران نفت همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند آبادان سرزمین مادری من است. آنها نگران بودند که من از صنعت نفت جدا می‌شوم یا خیر که من به آنها گفتم علاقه دارم در تیم بمانم. هفته قبل هم گفته بودم که نیاز به سازماندهی قوی داریم. این تماشاگران سال آینده از ما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌خواهند و از من برای سال بعد قول گرفتند. من هم به آنها قول دادم اگر شرایط خوب باشد در صنعت نفت می‌مانم.

سرمربی نفت آبادان در مورد دیدار پایانی تیمش مقابل استقلال خوزستان  که نقش زیادی در تعیین تیم های سقوط کننده به لیگ یک دارد، تصریح کرد: در دو سه هفته پایانی جوانمردانه بازی می‌کنیم. در سه بازی قبل هفت امتیاز جمع کردیم و در نیم فصل دوم جزو پنج تیم بالای جدول بوده‌ایم. با شرافت بازی می‌کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی در لیگ برتر می‌ماند یا اینکه به رده‌های دوم یا سوم جدول می‌رسد. در بازی مقابل تراکتورسازی 3 بازیکن 3 اخطاره داریم و مقابل استقلال خوزستان هم با تمام وجود بازی می‌کنیم؛ دیگر نتیجه بازی با خداست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر فکر می‌کنید به خاطر اینکه ما هم استانی هستیم مقابل استقلال خوزستان می‌‌بازیم اشتباه است. بازیکنان ما واقعا می‌جنگند و نماینده مردم خوب و بافرهنگ آبادان هستند. همانطور که مردم آبادان مقابل شرافت مقابل توپ و تفنگ ایستادند بازیکنان ما هم در دو دیدار آینده با شرافت کامل به میدان می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز