خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

سبقت باشکوه سایپا از ذوب و استقلال/ نفت به سقوط یک گام نزدیک تر شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۲۹

هفته بیست و هشتم لیگ برتر به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر امروز با انجام 4 دیدار به اتمام رسید و نتایج جالبی در آن رقم خورد. همگی این بازی ها از ساعت 16 آغاز شد.

تیم فوتبال سایپا تهران در ورزشگاه ثامن مشهد موفق شد با نتیجه 3-0 تیم از پیش سقوط کرده مشکی پوشان را شکست دهد و با 50 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. تیم مشهدی هم همچنان در قعر باقی ماند.

در دیگر دیدار حساس تیم فوتبال سپیدرود توانست با یک گل تراکتورسازی را شکست داد.محمد غلامی در دقیقه 25 تک گل بازی را به ثمر رساند. شاگردان علی کریمی با 29 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفتند و تراکتور با 30 امتیاز در رده دهم باقی ماند و دیگر خطری بابت سقوط ندارد.

تیمهای سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان نیز در ورزشگاه نقش جهان به تساوی 1-1 رسیدند. هر دو گل از روی نقطه پنالتی و توسط ساسان انصاری و کرار به ثمر رسید. سپاهان حالا با 29 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت و صنعت نفت با 38 امتیاز تیم هشتم جدول نام گرفت.

در نهایت در حساس ترین بازی انتهای جدول تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد در ورزشگاه تختی تهران با تک گل میلاد کمندانی در دقیقه 86 از سد نفت بگذرد و تا حد زیادی خیال خود را بابت نیفتادن راحت کند. پدیده با 29  امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و نفت با 24 امتیاز تیم یکی مانده به پایان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز