خبرگزاری کار ایران

فراخوان باشگاه سپیدرود برای دیدار با تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۷۳

باشگاه سپیدرود برای بقا در لیگ برتر هوادارانش را به حمایت حداکثری طلبید.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت که در جمع تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می‌کنند، یک دیدار خانگی حساس مقابل تراکتورسازی دارد و نتیجه این بازی اهمیت زیادی در سرنوشت تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر دارد.

به همین دلیل باشگاه سپیدرود با انتشار فراخوانی، هوادارانش را به حمایت از این تیم دعوت کرد.

در متن این فراخوان آمده است:

 

تیم پرافتخار و محبوب سپیدرود رشت در روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

نظر به این که فرزندان دیار میرزا برای بقا در لیگ برتر سه گام اساسی در پیش دارند، باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود لازم می داند ضمن تبریک مجدد عید نوروز و آرزوی سلامتی و شادکامی برای عموم مردم و هواداران عاشق و وفادار، با عنایت به حساسیت شرایط پیش رو، مراتب زیر را به اطلاع هواداران برساند:

۱- چنانکه در مصاحبه ها و بیانیه های قبلی تاکید داشته ایم، استراتژی اصلی باشگاه، بقاء در لیگ برتر است و همه اقدامات باشگاه در کلیه سطوح مدیریتی، اجرایی، فنی و رسانه ای محقق ساختن این استراتژی است؛ بنابر این، از همه هواداران عاشق سپیدرود این انتظار وجود دارد که با این استراتژی باشگاه همسو شوند و اجازه ندهند هیچ اقدام ، رفتار ، گفتاری، آن را تحت الشعاع قرار دهد.

۲- هواداران ارتش سرخ حتما بر این امر آگاه هستند که شرایط محیط خارج از باشگاه مشتمل بر فضا سازی روانی، شایعه سازی، دروغ زنی، ایجاد اختلاف، حسادت و … که ذیل رقایت های غیر سازنده و منفی، شکل می گیرند، اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند بر کارکرد تیم تاثیر منفی بگذارد؛ در واقع، نقش اصلی در شناسایی این پدیده ها و مدیریت آنها بایستی توسط هواداران عزیز سپیدرود انجام گیرد و با درک صحیح از شرایط خطیر و حساس تیم، اجازه ندهند حاشیه سازان به اهداف خود نایل شوند و باشگاه نیز در موقعیت زمانی مناسب برای دفاع از حقوق خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

۳- ارتش سرخ گیلان در مسابقه حساس خانگی ۲۴ فروردین، نیاز به ۳ امتیاز این بازی خواهد داشت تا دو گام بعدی را برای حفظ تیم در لیگ را با قدرت مطمئنه بردارد.

آنچه مهم است این که، دو بازی خانگی آتی برای ما یک مزیت است؛ بنابر این، هواداران عزیز باید مراقب باشند که افرادی به عنوان هوادار سپیدرود با اقدامات به ظاهر خیرخواهانه و با توجیه تعصب و وفاداری به تیم در برابر حرکات ناشایست بازیکنان رقیب و یا جریان داوری و … دست به عملی بزنند که ارتش سرخ با مشکل مواجه شود.

مدیریت سکوها، موضوع حساسی است که هم عموم هواداران و هم لیدرهای باشگاه باید به آن عنایت ویژه ای داشته باشند.

۴- کادر فنی مجرب و با کفایت و محبوب سپیدرود در بازی روزجمعه با تیم تراکتور سازی تبریز که اهمیت و حساسیت مضاعفی دارد با تکیه بر تجربیات خود و تعصب و غیرت بازیکنانش، علاوه بر این که تدابیر ویژه ای برای پیروزی در این بازی اندیشیده است، نیازمند حمایت و پشتیبانی انبوه هوادارانی است که حلقه اصلی پیروزی های سپیدرود می باشند. اطمینان داریم با حضور پر شور و انبوه هواداران، مسیر بقا ما در لیگ هموارتر خواهد شد.

۵- مالک باشگاه سپیدرود در راستای ایجاد امنیت روانی و تزریق آرامش به تیم و نیز ایفای تعهدات قانونی خود به بازیکنان سه درصد از مبلغ قرارداد آنان را به صورت نقدی پرداخت شده و ۲۰ درصد به صورت چک آماده تحویل به بازیکنان است و در مجموع تاکنون ۴۸ درصد از مطالبات بازیکنان به صورت نقدی و ۲۰ درصد به صورت چک و در مجموع ۶۸ پرداخت شده است و باشگاه متعهد است که در پایان فصل با کلیه بازیکنان تسویه مالی انجام خواهد داد.

در پایان مجددا از هواداران پر شمار سپیدرود که در بازی های خانگی اخیر برای حمایت از تیم به ورزشگاه سردارجنگل می آیند و یا به هر طریقی، عشق و وفاداری خود را نشان می دهند، تقدیر و تشکر می نماییم.

خوشبختانه آن چه در فضای واقعی و مجازی هواداری قابل رویت است اتحاد حداکثری هواداران ارتش سرخ با کادر فنی و مدیریتی باشگاه است و امیدواریم تا پایان بازی های لیگ این اتحاد و همدلی پایدار و سپیدرود عزیز در لیگ برتر ماندگار شود.

 

به گزارش ایلنا،‌ سپیدرود روز جمعه و از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تراکتورسازی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز