خبرگزاری کار ایران

والورده: مسئولیت شکست با من است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۸۷

سرمربی بارسا اعتراف کرد رم با شایستگی به نیمه نهایی صعود کرده است.

به گزارش ایلنا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با شکست تحقیرآمیز 3 بر صفر مقابل رم، از دور رقابت ها کنار رفت.

ارنستو والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:رم با برنامه و با پرس شدید بازی را شروع کرد و ادامه داد. ما اشتباهات زیادی داشتیم و توپ های زیادی را از دست دادیم. هرگز نتوانستیم خودمان را در جریان بازی قرار دهیم و از فشار رم خارج شویم. به ندرت توپ های دوم نصیب ما می شد و رم در تمام نقاط برتر از ما بود.تمام فصل خوب بودیم ولی با یک بازی بد حالا حذف شده ایم. فوتبال همین است و باید با این قضیه کنار آمد. به خاطر هواداران ناراحت هستم ولی باید بلند شده و به راه مان ادامه دهیم. ما در لالیگا و کوپا دل ری شانس بالایی برای قهرمانی داریم و نباید اجازه دهیم این شکست روی ما تاثیر منفی بگذارد.»

والورده ادامه داد:« من مسئول این شکست بزرگ هستم و همه چیز را بر عهده می گیرم. امشب همه چیز به سود رم پیش رفت و باید به آنها تبریک گفت. ما اگر درصدی از بازی همیشگی خودمان را انجام می دادیم الان تیم حذف شده نبودیم. به طور حتم اشتباهاتی داشتم و نتوانستم تیمم را به بازی برگردانم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز