خبرگزاری کار ایران

محمدی مهر: نتایج بد ما از رویارویی با پرسپولیس رقم خورد / رقابت برای آسیایی شدن نزدیک است

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۲۰۳

مدافع پارس جنوبی درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: نتایج بد ما از رویارویی با پرسپولیس رقم خورد. بازی رفت اگر یک مساوی هم کسب می‌کردیم هنوز در کورس بودیم.

فرشاد محمدی مهر در گفت و گو با ایلنا، درباره تساوی مقابل فولاد گفت: تیم حریف و ما موقعیت گل نداشتیم. مالکیت توپ اکثرا در اختیار ما بود. آنها از این تساوی رضایت داشتند و بازی دفاعی را انجام دادند. 

او ادامه داد: قبل از این بازی با سپیدرود بازی کردیم که عجیب و غریب بود. کسی نمی‌تواند سپیدرود را در خانه‌اش شکست بدهد. بازی قوی به نمایش گذاشتند و هر تیم بالای جدولی آنجا رفته بدون امتیاز رشت را ترک کرده است.

مدافع پارس جنوبی درخصوص بازی هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس تهران گفت: آنها برای امتیاز گرفتن مقابل هوادارانشان انگیزه دارند و این موضوع به قهرمانی مربوط نیست. نتایج بد ما از رویارویی با پرسپولیس رقم خورد. بازی رفت اگر یک مساوی هم کسب می‌کردیم هنوز در کورس بودیم. از بعد این بازی اختلاف ما با پرسپولیس بیشتر شد و با بدشانسی از صدر جدول فاصله گرفتیم. به هر حال در نیم فصل اول هم به اندازه‌ای امتیاز جمع کردیم که فعلا در بین تیم‌های بالای جدول باشیم. 

محمدی مهر درباره شانس کسب سهمیه آسیایی برای پارس جنوبی گفت: رقابت خیلی نزدیک است و کار سختی برای این مهم خواهیم داشت. به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و امکان آسیایی شدن ما هم وجود دارد.

بازیکن پارس جنوبی درخصوص مشکلات مالی بیان داشت: فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که با وجود مشکلات مالی هرگز تمرین را ترک نکردیم. مدتی می‌شود که پول نگرفتیم و مسئولان قول داده‌اند تا پایان فصل قراردادها را پرداخت کنند. آقای رضاییان هم تنها هستند و برای برطرف شدن این وضعیت تلاش می‌کنند. 

فرشاد محمدی مهر درخصوص حمایت‌ها از تیم پارس جنوبی گفت: تیم ما خصوصی است و مدیرعامل هم کار سختی برطرف کردن مشکلات دارد. از هواداران فهیم و پرشورمان تشکر می‌کنم که همیشه همراه ما بودند و با یکدلی از ما حمایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز