خبرگزاری کار ایران

محمدی مهر:

استقلال کنونی خطرناک شده؛ برابر سپاهان نتیجه نگیریم کار سخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۳۸

مدافع پارس جنوبی جم گفت: در نیم فصل دوم تمامی تیم‌ها در قامت مدعی حاضر می‌شوند و می‌بینید که استقلال خطرناک شده و نتایج بهتری کسب می‌کنند.

فرشاد محمدی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شروع مدعی قهرمانی در نیم فصل دوم رقابت‌ها گفت: بد شروع نکردیم. برابر گسترش فولاد بد بازی نکردیم ولی نتیجه نگرفتیم. از این نتیجه راضی نیستیم و دو بازی اشتباهات داوری تاثیرگذار بود. برابر سپاهان اگر نتیجه نگیریم کارمان بسیار سخت می‌شود.

مدافع پارس جنوبی ادامه داد: این هفته هم باید برابر سپاهان بازی کنیم. آنها اصلا شبیه نیم فصل اول نیستند و تغییراتی جزئی داشتند. چند بازیکن مصدوم داریم و این برد می‌تواند خیلی به ما کمک کند. امیدواریم بازیکنان جدید به تیم کمک کنند و در بالای جدول ماندگار شویم.

محمدی مهر افزود: اگر 6 امتیاز نیم فصل دوم را کسب می‌کردیم فاصله با پرسپولیس حفظ می‌‌شد. زبیدی و سینگ مصدوم هستند و چند بازی آخر آقای تارتار آنقدر دستش خالی بود که تعویضی نداشت. در تعطیلات پاداش ها پرداخت شد و این هفته قرار شده که بخش دیگری از قراردادها را پرداخت کنند.

مدافع پارس جنوبی در پایان درباره هدف طلایی پوشان در پایان لیگ هفدهم گفت: همه تلاشمان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و اگر دو بازی اول را نتیجه می‌گرفتیم از پیکان و بقیه تیم‌ها جدا می‌شدیم. در نیم فصل دوم تمامی تیم‌ها در قامت مدعی حاضر می‌شوند و می‌بینید که استقلال خطرناک شده و نتایج بهتری کسب می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز