خبرگزاری کار ایران

دوست دارم به تیم ملی برسم؛

آقایی: پارس جنوبی مدعی کسب سهمیه آسیاست

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۷۹۷

هافبک پارس جنوبی جم گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هدف نهایی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

میثم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازگشت به پارس جنوبی جم با جدایی از آلومینیوم اراک گفت: به هر حال از این تیم جدا شدم و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. با جدایی من از این تیم پرداختی‌ها به بازیکنان به 40 درصد رسیده و امیدوارم در آینده بتوانند موفق باشند.

او ادامه داد: مدتی از لیگ برتر دور بودم و حالا با پارس جنوبی به لیگ برگشتم. سال گذشته در این تیم بودم. از شرایط تیم شناخت داشتم؛ شرایطشان هم خوب بود و تصمیم گرفت که به این تیم بپیوندم. در آلومینیوم پشت فوروارد بازی می‌کردم و حالا هر پستی که آقای تارتار بخواهند بازی می‌کنم.

آقایی درباره شرایط فعلی پارس جنوبی افزود: هر تیمی در لیگ برتر دچار افت می‌شود این طبیعی است پارس جنوبی هم به آن دچار شود. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هدف نهایی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

هافبک آلومینیوم درباره هدفش در لیگ برتر عنوان کرد: من هم مانند همه بازیکنان لیگ برتری دوست دارم به تیم ملی برسم. از مردم اراک ممنونم که در این مدت حمایت کردند و از هواداران پارس جنوبی هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز