خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - سپاهان؛ این انتقال شدنی است؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۳۰

شایعه سپاهانی شدن قلعه‌نویی اگرچه تکذیب شد ولی نباید آن را غیرممکن دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان که زودتر از سایر تیم‌های فعالیت غیررسمی خودش در نقل و انتقالات را شروع کرده است، نتوانسته مذاکرات خود را با چند چهره مطرح لیگ برتر مخفی نگه دارد و رسانه‌ای شدن برخی از آنها حواشی زیادی برای این باشگاه ایجاد کرده تا مسئولان آن مجبور باشند در روز چند مرتبه در مصاحبه‌های مختلف به تکذیب شایعات بپردازند.

پس از روشن شدن مذاکره با محسن مسلمان و سرور جپاروف،‌ شایعاتی در مورد علاقه سپاهان به جذب قلعه‌نویی مطرح شد که هم خود قلعه‌نویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و هم مسئولان سپاهان در این باره اظهار نظر کردند.

قلعه‌نویی در نشست خبری خود بعد از بازی با سپیدرود با اعلام اینکه امیدوار است فصل آینده کسی که به جای او روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشیند مشکلات این تیم را رفع کند، تلویحا از احتمال جدایی از جمع سبزپوشان خبر داد و در پاسخ به سوال خبرنگاران ابتدا عنوان کرد که به احتمال زیاد مدیران ذوب‌آهن تمایلی به ادامه همکاری با وی نخواهند داشت. اگرچه سرمربی ذوب‌آهن مذاکره با سپاهان را تکذیب کرد ولی از دوران خوب حضورش در این تیم به نیکی یاد کرد.

از طرفی مسئولان سپاهان در موضعی قوی‌تر نسبت به ماجرای مذاکره با جپاروف و مسلمان، مذاکره با قلعه‌نویی را تکذیب کردند که به دلیل حضور ابراهیم زاده روی نیمکت این تیم و در پیش بودن 3 بازی حساس برای این تیم طبیعی است.

اینکه احتمال حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان برای فصل جدید چقدر است بستگی به سیاست‌های طرفین دارد ولی بررسی شرایط و نیازهای در دو طرف نشان می‌دهد این احتمال غیرقابل نادیده گرفتن است.

ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یکی از خوش ساختارترین باشگاه‌های ایرانی از محیط‌های کاری محبوب هر فردی  می‌تواند باشد ولی مشکلات مالی، کمبود تماشاگر نسبت به تیم رقیب و مسائلی از این دست کار را کمی نسبت به همشهری طلایی‌پوش برای این تیم سخت می‌کند و همین موضوع، ذوب‌آهن را برای بلندپروازی‌های قلعه‌نویی تبدیل به باشگاهی کم‌توان کرده است.

مشکلات ذوب‌آهن به قدری است که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه در چند مرحله از فصل تهدید به استعفا کرده است و صراحتا از عدم همکاری با باشگاه در صورت ادامه این روند خبر داده است. ذوبی‌ها در پنجره تابستانی در جذب اکثر نفرات مورد نظر قلعه‌نویی ناکام بودند و در نیم فصل هم چند مهره نه چندان گران قیمت نقل و انتقالات آنهم به واسطه نام قلعه‌نویی به اصفهان آمدند، تا جایی که ذوب آهن بعد از نسف قارشی ازبکستان ارزان‌ترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

از طرفی سپاهان در سال‌های اخیر فرمول‌های مختلفی را پیگیری کرده است و هدایت ویسی، کرانچار و ابراهیم‌زاده نتوانسته منجر به کسب نتایجی درخور برای سپاهانی‌ها شود و نتیجه‌ای جز بر باد رفتن هزینه‌های هنگفت باشگاه نداشته است. از همین رو شباهت هدف سپاهان و قلعه‌نویی و البته خاطره خوش از همکاری مشترک احتمال همکاری دوباره را تقویت می‌کند.

به هر جهت ذوب آهن درگیر نیازش به یک امتیاز برای صعود در آسیا و همچنین رقابت فشرده برای نایب قهرمانی لیگ و کسب سهمیه است و آینده قلعه‌نویی در این تیم بدون مشخص شدن نتیجه این دو رقابت قابل پیش بینی نیست.

سپاهان هم 3 دیدار حساس دیگر در پیش دارد و نتایج آن تاثیر زیادی در سرنوشت ابراهیم‌زاده در این تیم دارد و به هر صورت باید تا پایان فصل صبر کرد و نتیجه این شایعه را دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز