خبرگزاری کار ایران

کار سرخ‌ها با قهرمانی تمام نشد؛

ماموریت مهم پرسپولیس در 3 هفته باقی مانده

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۱۵

سه دیدار بعدی پرسپولیس برخلاف این تیم برای رقبایش تشریفاتی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته موفق شد با پیروزی مقابل پدیده پس از 3 هفته انتظار قهرمانی خودش را در پایان هفته بیست و هفتم مسجل کند تا دفاع از عنوان فصل گذشته خودش را قطعی کرده باشد.

بدین ترتیب 3 دیدار باقی مانده شاگردان برانکو در لیگ برتر بازی‌هایی تشریفاتی برای این تیم خواهد بود که تاثیری در سرنوشت آنها در لیگ برتر نخواهد داشت و طبیعتاً از انگیزه بازیکنان تا حد زیادی کاسته خواهد شد.

پرسپولیس علاوه بر 3 بازی باقی مانده تا پایان لیگ برتر درگیر رقابت‌های آسیایی است و البته چند بازیکن این تیم که درگیر تیم ملی هم هستند باید خود را آماده حضور در جام جهانی کنند و کش مکش‌هایی در موردشان میان مربیان تیم ملی و باشگاه‌ها  ایجاد شده است.

علاوه بر این مسائل پرسپولیس نفرات نیمکت نشینی در اختیار دارد که در طول فصل کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی پیدا کرده‌اند. بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویشوند، احسان علوان‌زاده، شایان مصلح، حمیدرضا طاهرخانی، آدام همتی و حتی احمدنوراللهی کمتر فرصت بازی برای پرسپولیس پیدا کردند و 3 دیدار تشریفاتی باقی‌مانده هم فرصتی برای استراحت دادن به نفرات اصلی برای بازی‌های آسیایی و حتی تیم ملی است و هم آزمایش بازیکنان ذخیره پرسپولیس که نقش کمرنگی در 27 بازی گذشته تیم‌شان داشته‌اند.

همه این موارد اتفاقاتی است که باعث می‌شود سرخپوشان دلایل منطقی برای به میدان نرفتن با تمام قوا در 3 دیدار بعدی خودشان داشته باشند ولی پرسپولیس باید حواسش به یک مساله باشد و آن‌هم تاثیرگذاری در سرنوشت سایر تیم‌هاست.

شاگردان برانکو هفته آینده باید به مصاف پارس جم بروند، تیمی که هنوز شانس برای کسب سهمیه دارد و در رقابت با چند تیم دیگر اگرچه روی کاغذ شانس کمتری دارد ولی 3 امتیاز بدون دردسر بازی با پرسپولیس می‌تواند شرایط را به نفع آنها تغییر دهد.

هفته بیست و نهم شاهد تقابل پرسپولیس با ذوب‌آهن هستیم که در رتبه دوم جدول قرار دارد و رقابت فشرده و تنگاتنگی با استقلال، سایپا و چند تیم دیگر برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم آسیا دارد. ذوب‌آهن در شرایط عادی بازی دشواری با پرسپولیس دارد ولی مسجل شدن قهرمانی و کاهش انگیزه سرخپوشان برای این رویارویی یک پوئن مثبت برای این تیم در رقابت با سایر تیم‌هاست.

هفته پایانی هم پرسپولیس مقابل علی کریمی و شاگردانش قرار می‌گیرد. سپیدرود جزو تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می‌کند و با تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان و پدیده در این راه رقابت می‌کند که البته مشخص نیست تا هفته‌ سی‌ام تکلیف این موضوع روشن شده باشد یا نه ولی احتمال دارد نتیجه بازی با پرسپولیس تاثیر مستقیم در سرنوشت تیم سقوط کننده داشته باشد.

به هر صورت پرسپولیس 3 بازی مهم در پیش دارد که نتیجه آن برای خودش مهم نیست ولی در سرنوشت چند تیم دیگر و حاصل یک فصل تلاش آنها تاثیر مستقیم دارد و باید دید سرخپوشان چه برنامه‌ای برای این 3 بازی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز