خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

حضور پررنگ سرخابی‌ها در تیم منتخب هفته

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۰۰

شش بازیکن از سرخابی‌های پایتخت در تیم منتخب هفته بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 بازی در 3 روز به پایان رسید و علاوه بر مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس و سقوط سیاه‌جامگان، تیم‌ها یک قدم دیگر به پایان لیگ و تمام شدن فرصتی که برای فرار از سقوط یا کسب سهمیه دارند نزدیک شدند. در این میان برخی بازیکنان با درخشش در ترکیب تیم خود توانستند تاثیرگذار تر از سایرین باشند که در اینجا منتخبی از این نفرات تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند

با وجود شکست پیکان عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و بارها با واکنش‌هایش توانست حملات مهاجمان صنعت نفت را خنثی کند و اگر گل شیمبا نبود کسی تردیدی در انتخاب او به عنوان گلر هفته نداشت.

 

مدافع: میلاد فخرالدینی

بازی خوبی در ترکیب ذوب‌آهن از خودش به نمایش گذاشت و گل نخست تیمش را هم وارد دروازه سپیدرود کرد تا ذوبی‌ها با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند. فخرالدینی هم در دفاع و هم در حمله به خوبی ایفای نقش کرد.

 

مدافع: پژمان منتظری

عملکرد خوبش مقابل سیاه‌جامگان در هر دو نیمه نشان از بازگشتش به روزهای اوج دارد و با تجربه بالایی که دارد به خوبی رهبری خط دفاع استقلال را بر عهده گرفته است. منتظری زمانی که به دفاع راست منتقل شد هم با یک پاس گل کار خوبش را تکمیل کرد.

 

مدافع: سید جلال حسینی

خوب بودن سن و سال نمی‌شناسد و حسینی به خوبی این را نشان داده است. شاید دیگر به حضور او در تیم منتخب هفته عادت کرده باشیم و در این زمینه رکورددار باشد. او در روزی که جام قهرمانی را بالای سر برد توانست در طول 90 دقیقه بازی کم اشتباهی به نمایش بگذارد.

 

مدافع: حسین ماهینی

در هر پستی که به کار گرفته می‌شود عملکرد قابل قبولی دارد و لقب آچارفرانسه پرسپولیس برازنده اوست. ماهینی در دفاع پرسپولیس عملکرد کم نقصی داشت و یک بار هم دروازه این تیم را مقابل پدیده نجات داد.

 

هافبک دفاعی: امید ابراهیمی

دیگر به ستون محکم خط هافبک استقلال تبدیل شده و در حال تحمیل خودش به ترکیب اصلی کی‌روش است. ابراهیمی به خوبی بین خط دفاع و حمله استقلال پل می‌زند و در کار تخریب حملات حریفان به خوبی ایفای نقش می‌کند و یکی از کامل‌ترین بازیکنان لیگ در پست خودش است. او مقابل سیاه‌جامگان بازی قابل قبولی داشت.

 

هافبک هجومی: سرور جپاروف

در هر شرایطی چه روز خوب استقلال باشد چه روز بد این تیم مثل نیمه نخست بازی با سیاه‌جامگان، جپاروف بازی خوبی از خودش به نمایش می‌گذارد و مایه دلگرمی شفر و هواداران است. پاس‌های بی‌نظیر و شوتزنی از نقاط قوت جپاروف است و در بازی با سیاه‌جامگان هم عملکرد خوبی از او دیدیم.

 

هافبک هجومی: وحید امیری

بدون حاشیه و جلب توجه در خدمت تیم بازی می‌کند و همیشه از نفرات مفید پرسپولیس بوده است. او گل قهرمانی پرسپولیس را مقابل پدیده به ثمر رساند تا مزد تلاش یک فصل خودش را این چنین بگیرد.

 

وینگر: علی قلی‌زاده

ستاره این روزهای لیگ برتر پس از بازی با پرسپولیس در دیدار با نفت تهران هم خوش درخشید تا نشان دهد عزمش را برای سفر به روسیه جزم کرده است.

 

وینگر: مهدی ترابی

زوج او و قلی‌زاده این روزها سایپا را به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر تبدیل کرده است که برای رسیدن به نایب قهرمانی تلاش می‌کنند و اگر در بازی‌های آینده هم مثل بازی با نفت آماده باشند کار سختی برای رقبایشان خواهند ساخت.

 

مهاجم: رضا خالقی‌فر

2 گل مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند تا شکست تیمش را به پیروزی تبدیل کند و 3 امتیاز با ارزش به حساب گسترش فولاد واریز شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز