خبرگزاری کار ایران

کلوپ: در بازی بعدی مقابل منچسترسیتی باید مانند جهنم عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۴۰

سرمربی لیورپول با مطرح کردن حرف‌هایی به شاگردانش هشدار داد که آنها شکست منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکنند.

به گزارش ایلنا، لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل محمد صلاح، سادیو مانه و اکسلاد چمبرلین در ورزشگاه آنفیلد از سد منچسترسیتی گذشت تا کار آسانی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد اما نظر یورگن کلوپ کاملا متفاوت است.

کلوپ گفت: ما بهترین تیم جهان را شکست دادیم و این نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشتیم. ما خوب بودیم اما به داشتن خوب علاقه مند نیستم. در این رقابت‌ها مسئله راهیابی به دور بعدی است و ما هنوز راهی مرحله بعد نشدیم. بیایید در مورد بازی برگشت صحبت کنیم. در آن دیدار ما باید مانند جهنم عمل کنیم. 

سرمربی آلمانی ادامه داد: سال گذشته با دورتموند در رئال مادرید بازی کردیم و سه بر صفر شکست خوردیم. پس از آن همه گفتند کار ما تمام شده و واقعا از این جمله عصبانی بودم. در بازی برگشت بازی را دو بر صفر برنده شدیم؛ با شش یا هفت تغییر در ترکیب اصلی. هر کس آن بازی را تماشا کرد می‌داند با پنج بر صفر برنده می‌شدیم پس می‌دانم که این اتفاق‌ها می‌تواند رخ بدهد.

کلوپ افزود: در بین دو نیمه کسی از برتری سه بر صفر جشن نگرفت و رقصی در کار نبود. اکنون وضعیت دقیقا اینگونه است، این مسابقه 190 یا حتی بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز