خبرگزاری کار ایران

عملکرد هفته‌به‌هفته ایرانی‌های لیگ قهرمانان آسیا؛

20 بازی و تنها 27 امتیاز سهم تیم‌های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۷۸۰

تیمهای ایرانی از نظر کسب امتیاز عملکرد متوسطی در رقابت‌های آسیای داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تکلیف چهار نماینده ایرانی حاضر در این رقابت‌ها تقریبا مشخص شده و با مسجل شدن صعود پرسپولیس و حذف تراکتورسازی، استقلال و ذوب‌آهن هم احتمال ضعیف تغییر وضعیت خود در هفته ششم را دنبال می‌کنند.

از میان چهار نماینده ایران یک تیم صدرنشین است که استقلال است و دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن دوم جدول هستند و تراکتورسازی در رتبه چهارم گروهش قرار دارد.

هر هفته از این رقابت‌ها با 4 دیدار از سوی 4 نماینده کشورمان همراه بوده که امتیازات مختلفی از 12 امتیاز ممکن کسب کردند.

در هفته نخست این رقابت‌ها 2 شکست از سوی ذوب‌آهن و تراکتورسازی و پیروزی پرسپولیس و تساوی استقلال با 4 امتیاز از 4 بازی برای ایرانی‌ها همراه بود. در هفته دوم تراکتورسازی و پرسپولیس شکست خوردند و استقلال و ذوب‌آهن پیروز شدند تا 6 امتیاز به ایرانی‌ها برسد.

هفته سوم بهترین عملکرد ایرانی‌های آسیا رقم خورد تا با پیروزی ذوب‌آهن و پرسپولیس و تساوی استقلال و تراکتورسازی 8 امتیاز به تیم‌های ایرانی برساند. در هفته چهارم رقابت‌ها تساوی استقلال و تراکتورسازی و پیروزی پرسپولیس را به همراه داشت و با شکست ذوب‌آهن برابر الوحده 5 امتیاز به تیم‌های ایرانی داد.

هفته پنجم رقابت‌ها با شکست تراکتورسازی و ذوب‌آهن همراه بود و تساوی پرسپولیس و پیروزی استقلال 4 امتیاز به حساب ایرانی‌ها واریز کرد تا در کنار هفته نخست ضعیف‌ترین عملکردشان رقم بخورد.

در مجموع تیمهای ایرانی از 20 بازی خود 27 امتیاز کسب کردند که از 60 امتیاز ممکن کسب شده و عملکرد چندان خوبی به نظر نمی‌رسد ولی صعود قطعی یک تیم و صعود محتمل دو تیم دیگر عملکرد آنها را از نظر راهیابی به مرحله بعد موفق نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز