خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

رییس کمیته پزشکی فدراسیون: بازیکنان دوپینگی اجازه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۲۹

با اعلام رییس فدراسیون پزشکی بازیکنانی که پاسخ تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شده، اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دکتر توحید سیف، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال که لحظاتی پیش خبر از مثبت بودن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتری داده بود، توضیحات تکمیلی در این خصوص را اعلام کرد.

وی در خصوص اینکه روند دادرسی بازیکنان خاطی به چه شکل پیش می‌رود گفت: بازیکنان در حال حاضر متهم هستند و جلسه دادرسی در این خصوص هفته آینده از طریق ستاد مبارزه با دوپینگ به فدراسیون اعلام خواهد شد.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه اسامی این بازیکنان چه زمانی اعلام رسمی خواهد شد گفت: این مساله پروسه‌ی یک ماهه خواهد داشت و بعد از پایان جلسه دادگاه بدوی و استیناف اسامی آنها اعلام خواهد شد.

دکتر سیف در خصوص اینکه این بازیکنان آیا مشکلی برای حضور در ترکیب تیم خود در مسابقات آتی و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت یا خیر گفت: نامه به باشگاه‌ها و بازیکنان ارسال شده و این بازیکنان اجازه حضور در مسابقات آتی را نخواهند داشت و به طبع از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم محروم خواهند بود. 

استقلال تهران، پرسپولیس تهران، ذوب آهن و استقلال خوزستان نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند و باید دید بازیکنان دوپینگی از جمع کدام تیم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز