خبرگزاری کار ایران

واکنش کونته به جایگاه پنجمی چلسی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۴۵۳

آنتونیو کونته گفته جایگاه چلسی همین رده پنجم جدول است. آنها پس از باخت سه بر یک مقابل تاتنهام کار بسیار دشواری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیش رو دارند و در فاصله تنها 7 هفته به پایان لیگ برتر، 8 امتیاز با رده چهارم فاصله دارند.

به گزارش ایلنا، سرمربی چلسی در خصوص عملکرد تیمش گفت: «به نظرم عملکرد تیم خوب بود، به‌ویژه در نیمه اول. به نظرم فوتبال خوبی ارائه کردیم و هرچند تنها یک گل زدیم اما حقمان بود که دو بر صفر یا سه بر صفر پیش بیفتیم اما در عوض، در آخرین دقیقه نیمه اول گل خوردیم و به این ترتیب ذهنمان دچار مشکل شد. ما کمی دچار افت اعتماد به نفس شدیم و با این حال، نیمه دوم را خیلی عالی شروع کردیم. سپس گلی خوردیم که می‌شد نخوریم. به نظرم روی این گل اشتباه کردیم.

همچنین گل سوم. بازیکن باید توپ را به سمت جایگاه تماشاگران می‌فرستاد، نه اینکه اجازه گلزنی بدهد اما فصل دارد به این ترتیب پیش می‌رود. حالا باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم.»

از او پرسیدند که آیا نگران اخراج است و او گفت: «نه، نگران نیستم. راستش را می‌گویم. به نظرم، من و بازیکنان هرچه از دستمان برمی‌آمده انجام داده‌ایم. ما خیلی سخت تلاش می‌کنیم که فصل خوبی داشته باشیم، ولی به نظرم حق ما هم همین بوده که در این رده باشیم. ارزش ما همین‌قدر بوده است. ما خیلی عالی کار کرده‌ایم و خیلی سخت، و بازیکنان تعهد بالایی داشته‌اند. با این حال، در این جایگاه هستیم. ما باید کمی نگران این اوضاع باشیم.»

از کونته پرسیدند که آیا احتمال راهیابی به لیگ قهرمانان از بین رفته و او گفت: «نمی‌دانم. از یک‌ سو باید واقع‌بین بود و دریافت تیم‌هایی که بالاتر از ما هستند با سرعتی بسیار بالا دارند به پیش می‌تازند. ما فرصتی عالی داشتیم که فاصله‌مان با تاتنهام را کم کنیم و این فرصت را از دست دادیم. از سوی دیگر، باید بدانیم که باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز