خبرگزاری کار ایران

نسف قارشی ۰ - ۰ پرسپولیس

تحقق اولین هدف 97 ؛ صعود برانکو و شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۹۳

پرسپولیس به لطف تساوی بدون گلی که در خانه نسف قارشی به دست آورد به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد.

به گزارش ایلنا، از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های نسف قارشی و پرسپولیس از ساعت 19 امشب برابر هم صف آرایی کردند. شاگردان برانکو که با یک تساوی در خانه نسف صعود خود را به مرحله حذفی قطعی می کردند در این دیدار با ارائه یک بازی حساب شده و البته محتاط یک امتیاز از خانه نسف کسب کردند و به واسطه همین یک امتیاز صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کردند.

در جدول پرسپولیس با 10 امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کرد و السد با یک بازی کمتر و 9 امتیاز اندوخته خود در رتبه دوم جدول قرار دارد.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

 

داور:  علی عبدالنبی      کمک داور: محمد سلمان- عبدالله الراوییمی   

 

کارت زرد: گانیف (76) نسف قارشی / احمد نوراللهی (4+90) پرسپولیس

کارت قرمز:-

 

ترکیب نسف قارشی: 

کواتوف، گلبان، اشمورادوف، خاسانوف،ژامروبکوف، گانیف(78- نارزولائف​)، راحمتوف،رشیدخانوف، کنجابائوف (62- سران دراگان) ، لوکیچ و عبژولیکوف

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند،صادق محرمی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی،کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی(68- احمد نوراللهی )، وحید امیری(86- شایان مصلح) و علی علیپور (90- بشار رسن)

 

دقایق حساس:

دقیقه 01: پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و روی اشتباه مدافعان نسف فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن از سمت چپ با ضربه سر نعمتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: ارسال خطرناک لوکیچ از سمت راست با واکنش بیرانوند همراه شد و در ادامه سیدجلال حسینی توپ را از جلوی پای مهاجم ازبک دور کرد.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس در موقعیتی مناسب را وحید امیری با ضربه بد خود به دیوار دفاعی کوبید.

دقیقه 38: فرار لوکیچ از جناح راست و سانتر تند و تیز این بازیکن که این توپ را سیدجلال به خوبی برگشت داد.

دقیقه 41: سانتر رو به جلوی صادق محرمی را علیپور به بالای دروازه نسف زد.

دقیقه 44: ارسال بلند به روی دروازه نسف را احمدزاده با ضربه سر برای علیپور کاشت اما ضربه مهاجم پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50: حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس از جناح راست با سانتر احمدزاده همراه شد که این موقعیت با ضربه کم دقت نعمتی راهی اوت شد.

دقیقه 61: ضربه برگردان مهاجم نسف به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 66: پاس در عرض علیپور پشت محوطه  جریمه ربیع خواه را صاحب موقیت شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن در دستان دروازه بان نسف قرار گرفت.

دقیقه 71: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس امیری برای نوراللهی که ضربه فنی این  بازیکن پرسپولیس با واکنش کواتوف راهی کرنر شد.

دقیقه 79: پاس در عمق نوراللهی برای علیپور پشت مدافعان نسف به این بازیکن رسید اما شوت پرقدرت مهاجم پرسپولیس از راویه بسته را  کواتوف مهار کرد.

دقیقه 83: شوت دیدنی کامیابی نیا از میانه های زمین را کواتوف که چند قدمی از دروازه خارج شده بود با واکنش خود به کرنر فرستاد.

دقیقه 87: سانتر خوب کامیابی نیا پشت محوطه جریمه به نوراللهی رسید که شوت سنگین این بازیکن را کواتوف مشت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز