خبرگزاری کار ایران

آنها نسبت به در دور رفت تیم بهتری شده اند

برانکو: در گروه ما سه تیم شانس صعود دارند / مقابل نسف فقط برد می خواهیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۸۱۷

سرمربی پرسپولیس معتقد است نسف نسبت به دور رفت تفاوت زیادی داشته و شاگردانش مقابل این تیم بازی سختی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نسف قارشی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

فردا بازی مهمی داریم

تشکر می‌کنم از میزبانی نسف تا به اینجا. فردا بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. یک بازی متفاوت داریم و فردا باید به نتیجه‌ای برسیم که در تهران برابر السد بدون استرس بازی کنیم. این را می‌دانم که نسف نسبت به بازی اولی که برابر ما برگزار کرد خیلی آماده‌تر شده. آنها بازی‌های میزبانی خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

 

در گروه ما سه تیم شانس صعود دارند

می‌دانیم که آنها به شدت به دنبال برد هستند تا امیدواری خود را برای صعود افزایش دهند. آنها با انگیزه به مصاف ما خواهند آمد. در گروه ما سه تیم شانس صعود دارند و به نظرم این اتفاق تنها در گروه ما افتاده باشد.الان دو تیم 9 امتیازی و نسف 6 امتیازی هست که بازی را باید ببرند. با توجه به اینکه الوصل هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت دیگر تیم‌ها به دنبال برد و صعود هستند.این بازی مهمی برای ما هست و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را پیش بینی کرد. هر دو تیم به دنبال برد هستند.ما ضمن احترام به نسف به دنبال برد هستیم.

 

برای گمراه کردن حریفمان شکست نخوردیم

ما محاسبه نمی کنیم و اینکه بخواهیم برای گمراه کردن حریف‌مان شکست بخوریم، درست نیست. بازی اول دربی بود و شرایط خاص خودش را داشت که بازی را واگذار کردیم. هر چند در نیمه دوم دربی می‌توانست این اتفاق رخ ندهد. در بازی دوم با سایپا هم مسائل داوری شرایطی پیش آورد که نتوانستیم بازی را آن‌طور که می‌خواستیم پیش ببریم و تمام کنیم. ضمن اینکه بازیکنان ملی‌پوش ما در تیم ملی حضور داشتند و نتوانستند در اختیار ما باشند.

 

نسف نسبت به در دور رفت بهتر شده است

فصل گذشته و در این مقطع ما 5 امتیاز داشتیم. اکنون با خیال راحت‌تری به ادامه نگاه می‌کنیم. با این حال اکنون رقابت همچنان شدید‌تر است وامیدوارم به نتیجه بهتر برسیم. نسف نسبت به در دور رفت  تفاوت زیادی داشته و این بازی می‌تواند سرنوشت‌ساز و حساس باشد.

 

تمام بازیکنان نسف خوب هستند

با شناختی که از نسف دارم می‌دانم که تمامی بازیکنانش خوب هستند به طور مثال نمی‌توانم بگویم دراگان یا بازیکن دیگر.چند بازیکن در تیم ملی ازبکستان دارد و به همین خاطر با قدرت و تمام توان برابر ما حاضر می‌شوند.

 

شاید این گروه،سخت ترین گروه باشد

این گروه سخت و شاید سخت‌ترین گروه باشد. هیچ کس تصور نمی‌کرد نسف بعد از اینکه در دوحه به آن شکل بازی را واگذار کرد بتواند در خانه ببرد این نشان دهنده این است که بازی‌های این گر‌وه غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان گفت کدام تیم صعودش قطعی شده است و همه تیم‌ها به جز الوصل برای صعود انگیزه داشتند.

 

تیم های اماراتی افت کرده اند

بعنوان مثال الاهلی و الهلال عربستان در سال گذشته و همین چند ماه قبل حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتند. در امارات، الجزیره، الوحده و الوصل آن شرایط قبلی خود را ندارند و افت کردند. به این ترتیب است که نمی‌توان آنها را با گذشته مقایسه کرد. با این حال السد و الدحیل با همان قدرت در ادامه حاضر شده است. پرسپولیس نسبت به گذشته دو بازیکن قدرتمند خود (مهدی طارمی و سروش رفیعی) را از دست داده و اسکلت اصلی را حفظ کردیم و توانستیم بازی‌ها را اکنون به این شکل پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز