خبرگزاری کار ایران

گاف بزرگ مدیران تراکتورسازی؛

ساغلام 3 هفته دیگر از تراکتور جدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۵۳

قرارداد سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی تا پایان فصل اعتبار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسئولان باشگاه تراکتورسازی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی و به خدمت گرفتن ارطغرول ساغلام برای هدایت خود گرفتند تا این سرمری ترکیه‌ای وارد تبریز شود و کارش را آغاز کند.

مسئولان تراکتورسازی به گفته خود قراردادی تا پایان فصل با ساغلام امضا کرده تا پس از آن در صورت رضایت طرفین از این همکاری تمدید شود و لیگ هجدهم هم با حضور او روی نیمکت سرخپوشان تبریزی همراه باشد.

در همین راستا سرمربی تراکتورسازان اخیراً در مصاحبه‌ خود با سایت ترکیه‌ای فانیاک، تاریخ اتمام قراردادش با این باشگاه را 20 آوریل (پایان فروردین‌ماه) عنوان کرد که حدود 3 هفته دیگر خواهد بود. این در حالیست که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ، بازی‌های فصل هفدهم تا هفت اردیبهشت ادامه خواهد داشت و بازی‌ها در این تاریخ به پایان می‌رسد.

اگر ادعای ساغلام درست باشد او علاوه بر دیدار روز جمعه تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، 18 فروردین در بازی با سپاهان و 23 فروردین در دیدار با سپیدرود سرمربی این تیم خواهد بود و پس از آن کارش را تراکتورسازی تمام می‌شود. یعنی ساغلام در دو دیدار پایانی مقابل صنعت نفت و فولاد خوزستان در 2 و 7 اردیبهشت مسئولیتی در تراکتورسازی نخواهد داشت. این به معنی یک گاف بزرگ مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی است که البته هنوز در حد ادعا از سوی ساغلام مطرح است و مدیران باشگاه هنوز واکنشی به این موضوع نداشته‌اند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمال همکاری تراکتورسازی با ساغلام در پایان قراردادش و فصل هجدهم پایین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز