خبرگزاری کار ایران

چالش جدی کاپیتان استقلال با خط دفاع جدید

استقلال سال را با رحمتی شروع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۴۹

در نخستین بازی استقلال دز سال 97 مهدی رحمتی گلر استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال که در فصل جاری رقابت سختی با حسین حسینی برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌ها داشته است، در نخستین دیدار تیمش در سال 97 در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

حضور همزمان دو گلر آماده در استقلال یکی از دغدغه‌های شیرین شفر در این تیم بوده است و از زمان حضور سرمربی آلمانی روی نیمکت این تیم، با وجود اینکه اکثرا حسینی دروازه‌بان استقلال بوده ولی تعداد بازی‌های رحمتی هم قابل توجه است و در مقاطع مختلف شفر مصلحت تیمش را در استفاده از کاپیتان تیمش در ترکیب اصلی دانسته است.

در دیدار امروز آبی‌پوشان مقابل نفت تهران که ساعت 15 در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود هم حفاظت از چارچوب دروازه آبی‌ها بر عهده رحمتی است تا این بازیکن پیش از سایرین و با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود.

حسینی که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته است مثل چند ملی‌پوش دیگر استقلال به جز چشمی که در دیدار امروز غایب هستند، با استراحت از سوی سرمربی تیمش مواجه شده تا گلر با تجربه آبی‌ها سال را برای تیمش شروع کند.

باید دید رحمتی که با چینش جدیدی از خط دفاعی آبی‌پوشان مقابل خود مواجه است، موفق می‌شود در بازی با نفت دروازه‌اش را بسته نگه دارد یا مقابل انگیزه بالای مهاجمان افاضلی تسلیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز