خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال

رویارویی جادوگران در بابل / تلاش دین محمدی برای حفظ شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۷۴

پرونده بازی‌های لیگ دسته اول در سال 96 امروز با پیگیری دو بازی بسته می‌شود.

به گزارش ایلنا، دو دیدار باقی مانده از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول ساعت 15 امروز برگزار می‌شود تا پرونده لیگ پر سروصدای ایران در سال 96 بسته شود.

در یکی از دیدارهای امروز خونه به خونه بابل برابر گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد. فرم ایده آل تیم بابلی به همراه دراگان اسکوچیچ حفظ شده و آنها پس از صعود به فینال جام حذفی تمرکزشان به حضور در کورس لیگ برتری شدن است. با وجود توقف نفت مسجد سلیمان صدرنشین، خونه به خونه با شکست شاگردان وینگو بگوویچ می‌تواند در یک امتیازی صدر جدول بایستد. گل گهر سیرجان که تا رده‌های نزدیک قعر جدول هم پیش رفته بود در نیم فصل دوم با کسب سه شکست، چهار تساوی و شش برد تا رده نهم جدول بالا آمد تا مسئولان باشگاه جواب اعتماد به وینگو بگوویچ را بگیرند. خونه به خونه هم در طرف مقابل پس از شکست برابر مس رفسنجان در هفته هجدهم هنوز طعم شکست را تجربه نکرده است. تقابل تفکرات اسکوچیچ و بگوویچ که در فوتبال ایران سابقه پررنگی دارند جذاب و دیدنی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با حواشی جنجالی رو به رو بود و جادوگری فوتبال در سال 96 را مطرح کرد. چند هفته بعد از اتفاقات ورزشگاه امام علی شهر سیرجان، اتهام جادوگری به خونه به خونه نسبت داده شده بود که مشخص شد تنها سوء تفاهم بوده است. گفتنی است بازی رفت تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

در دیگر دیدار امروز آلومینیوم اراک میزبان شهرداری تبریز است. آلومینیوم با کسب 12 تساوی پس از بادران و ملوان در رقم زدن این نتیجه رکورد دارد است. این دو تیم در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند و سه امتیاز این بازی تثبیت جایگاهشان در جدول تاثیرگذار خواهد بود. تیم برنده در این دیدار قطعا در لیگ دسته اول باقی می‌ماند و استرسی برای ادامه بازی‌ها نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز