خبرگزاری کار ایران

مورینیو: از ترس هو شدن پنهان نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۴۵

سرمربی من یو گفت: به خاطر اینکه چند نفر مرا هو کرده‌اند، فرار نمی‌کنم، پنهان نمی‌شوم و گریه هم نمی‌کنم یا اینکه در تونل محو نمی‌شوم و بلافاصله بعد از بازی‌ها به سمت تونل نمی‌دوم و بازی بعدی اولین نفری خواهم بود که از آن بیرون می‌آیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی منچستریونایتد یک بار دیگر پاسخ خبرنگارانی که از او و تیمش به خاطر شکست مقابل سویا و حذف از لیگ قهرمانان انتقاد کردند را داد و در یک نطق 12 دقیقه‌ای احساسی از شیاطین سرخ دفاع کرد. آقای خاص گفت: «یک چیز هست که من اسمش را میراث فوتبال می‌گذارم. آخرین بازی که من‌یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان شد، اتفاقی که زیاد رخ نمی‌داد، سال 2008 بود. از زمان رسیدنش به فینال در سال 2011، این تیم در سال 2012 در مرحله گروهی حذف شد. آن گروه تقریباً همان گروهی بود که در این فصل داشتیم و در آن تیم‌های بنفیکا، بازل و اوتلول گالاتی رومانی حضور داشتند. آن سال یونایتد حذف شد. در سال 2013، یونایتد در یک هشتم نهایی حذف شد و من روی نیمکت تیم حریف بودم. در سال 2014، یونایتد در یک چهارم نهایی حذف شد. سال 2015 اصلا در رقابت‌های اروپایی نبود. سال 2016 به فوتبال اروپا برگشت و در مرحله گروهی حذف شد و به لیگ اروپا رفت و آنجا هم در دومین مرحله حذفی کنار رفت. سال 2017 در لیگ اروپا بازی کرد و با من قهرمان این رقابت‌ها شد و به لیگ قهرمانان برگشت. سال 2018 با 15 امتیاز از 18 امتیاز ممکن صدرنشین گروهش شد و در مرحله یک هشتم نهایی در خانه باخت. پس در این 7 سال با 4 سرمربی متفاوت، منچستریونایتد یک بار در کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی ناکام بوده، دو بار از مرحله گروهی حذف شده و بهترین نتیجه‌اش هم صعود به مرحله یک چهارم نهایی بوده است. این میراث فوتبال است و اگر شما می‌خواهید لیگ برتر را مرور کنید هم باید بگویم که آخرین قهرمانی‌ منچستریونایتد در فصل 13-2012 بوده است و در 4 فصل متوالی بعد از آن، این تیم هفتم، چهارم، پنجم و ششم شد. پس در 4 سال اخیر هم بهترین دستاورد این تیم رده چهارم بوده است. این میراث فوتبال است. این یعنی که وقتی شما پروسه‌ای را آغاز می‌کنید، اینجا، هستید، آنجا هستید یا یک جای دیگر. این میراث فوتبال است.»

مورینیو ادامه داد: «اگر هم بحث هوادارانی که همیشه مورد احترام من بوده‌اند در میان است، باید بگویم همانقدر که بسیاری از آنها با شما صحبت می‌کنند، بسیاری از آنها هم با من صحبت می‌کنند و من از این بابت بسیار خوش‌شانسم اما آنهایی که با شما صحبت می‌کنند بسیار ناامید و سرخورده هستند و آنهایی که با من صحبت می‌کنند می‌دانند میراث فوتبال و یک پروسه چیست و چه زمان این پروسه به ثمر می‌نشیند. آیا می‌دانید زمانی که من سرمربی رئال مادرید شدم، چند نفر از بازیکنان آن تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بودند؟ ژابی آلونسو با لیورپول، کاسیاس با رئال مادرید، رونالدو با منچستریونایتد. دیگر بازیکنان این تیم حتی در یک چهارم نهایی هم بازی نکرده بودند. این یعنی میراث فوتبال.»

آقای خاص سپس گفت: «آمارها واقعی هستند. من یکی دو مورد به شما هم می‌گویم. در 7 سال گذشته بدترین جایگاهی که منچسترسیتی در لیگ برتر داشته چهارم بوده است. در 7 سال گذشته منچسترسیتی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و دو بار هم نایب قهرمان. این میراث است. نمی‌دانم که آیا شما این اصطلاح را شنیده‌اید یا نه اما من آن را خیلی دوست دارم، اینکه هر دیوار یک در است. به خاطر اینکه چند نفر مرا هو کرده‌اند، فرار نمی‌کنم، پنهان نمی‌شوم و گریه هم نمی‌کنم یا اینکه در تونل محو نمی‌شوم و بلافاصله بعد از بازی‌ها به سمت تونل نمی‌دوم و بازی بعدی اولین نفری خواهم بود که از آن بیرون می‌آیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز