خبرگزاری کار ایران

درخواست بوسکتس از هواداران بارسلونا برای حمایت هافبک مغضوب

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۹۶

بازیکن باتجربه بارسلونا از هواداران تیم کاتالانی درخواست کرد با حمایت ویژه از هم تیمی‌اش دوباره اعتماد به نفس او را زنده کنند.

به گزارش ایلنا، آندره گومز روز دوشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هجمه‌های روی او موجب شد تا نتواند در شهر بارسلون پیاده روی کند و گفته بود از اینکه با هواداران در خیابان رو به رو شود، هراس دارد. سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه بلوگرانا می‌گوید تمامی بازیکنان در تلاش هستند تا او اعتماد به نفسش را دوباره به دست بیاورد.

بوسکتس در نشست خبری پیش از دیدار با چلسی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما می‌دانستیم که چیزی وجود دارد. این یک مسئله شخصی است. ما همیشه سعی کردیم به سرخیو کمک کنیم تا به این رنج پایان بدهد. به عنوان یک هم تیمی باید بگویم تمامی کاری که از دستمان بر می‌آمد را انجام دادیم. 

او از هواداران درخواست کرد در بازی امشب در نیوکمپ از گومز حمایت ویژه‌ای داشته باشند تا او اعتماد به نفسش را دوباره به دست بیاورد. بوسکتس ادامه داد: ما باید بیشتر به او کمک کنیم. اگر می‌خواهیم هدف مهمی را دنبال کنیم باید متحد باشیم. ما در داخل تیم به او کمک کردیم و مطمئنم هواداران هم به او کمک خواهند کرد.

بازیکن بارسلونا درباره رویارویی با چلسی اظهار داشت: بازی سختی داریم چون در لیگ قهرمانان است. با قهرمان لیگ برتر مواجه شده‌ایم. سعی می‌کنیم در این مسابقه برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز