خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت 5 بازیکن جدایی طلب بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۱۴

با ورود فیلیپ کوتینیو و آمادگی عثمان دمبله، چند بازیکن بارسلونا وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با صدرنشین لیگ اسپانیا دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، فیلیپ کوتینیو روز دوشنبه به عنوان خرید جدید بارسلونا معرفی شد و باشگاه اسپانیایی در صدد این است که یری مینا، مدافع پالمیراس، را برا متعادل سازی لیست بازیکنان به خدمت بگیرد. به منظور دست یابی به این هدف حداقل یک بازیکن باید بارسلونا را ترک کند و این اجتناب ناپذیر است. ترافیک در خط میانی بارسلونا زیاد شده و آنها قصد دارند چند بازی را به فروش برسانند یا با انتقال قرضی موافقت کنند.

علاوه براین، خروج هر بازیکن میزان پرداخت دستمزدها را کاهش می‌دهد که به طور قابل توجهی با امضای قرارداد هافبک برزیلی افزایش یافته است.

چند بازیکن وجود دارند که به آخرین روزهای حضور در نیوکمپ نگاه می‌کنند: خاویر ماسکرانو، آردا توران، الکس ویدال، رافینیا، آندره گومز.

ماسکرانو

مدافع آرژانتینی پیش از پایان قراردادش با بارسلونا در زمستان جاری این تیم را ترک می‌کند. این انتقالی بود که پدید آمدنش محتمل بود اما وضعیت او تغییر کرده است. او قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی بیشتر فوتبال بازی کند و در مسیر پیوستن به لیگ چین قرار دارد.

بررسی وضعیت 5 بازیکن جدایی طلب بارسلونا

 

توران

بازیکنی ترکیه‌ای که فصل گذشته جزو مهره‌های کلیدی لوئیز انریکه بود، فصل جدید را با نیمکت نشینی آغاز کرد و تا تعطیلات زمستانی به این روند ادامه داد. او گزینه قطعی خروج از بارسلونا است در حالیکه باشگاه دو پنجره نقل و انتقالاتی برای فروش او اقدام کرد. او به دنبال جاه طلبی بیشتری است اما اگر پیشنهاد چشمگیری نداشته باشد مجبور می‌شود ادامه قراردادش را با روند فعالی پیش ببرد. ابتدا باشگاه خواستار رقم فسخ قرارداد بود اما اکنون می‌ تواند به هر باشگاهی که دستمزد سالانه او را بپردازد، توران را بفروشد.

 

ویدال

بازیکنی که زیر نظر والورده و انریکه خوب عمل کرده و با این حال از مدت زمان حضور در ترکیب اصلی راضی نیست و قصد دارد جدا شود. بازگشت ویدال به سویا امکان پذیر است؛ شهری که او احساس راحتی دارد و طرفدارانش بسیار به او علاقه مند هستند. بنابراین سوال اینجاست که که هزینه انتقال او چه مقدار برآورد می‌شود.

بررسی وضعیت 5 بازیکن جدایی طلب بارسلونا

 

دلوفئو

محصول آکادمی لاماسیا در شرایط خاصی قرار دارد. در طول دوران مصدومیت عثمان دمبله او به عنوان گزینه چرخشی در ترکیب حضور داشت هرگز موضع خودش را پیدا نکرد. بازگشت دمبله و پیوستن کوتینیو موجب می‌شود که بازی برای بازیکن سابق اورتون بعید باشد. در این بین گزینه‌های غیرقابل پیش بینی وجود دارد؛ در حال حاضر چند تیم ایتالیایی از جمله اینتر خواهان جذب دلوفئو هستند.

 

رافینیا

هافبک برزیلی با پشت سرگذاشتن مصدومیت طولانی مدت در بازی‌های کم اهمیت به میدان می‌رود. قبل از تصمیم گیری در مورد آینده او مایل است بداند چگونه والورده قصد دارد از او استفاده کند. او در تابستان نزدیک آرسنال بود اما نگرانی‌ها در مورد مصدومیت او مانع از این حرکت شد. در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای او وجود ندارد.

 

گومز

او به عنوان یک خرید با انتظارات بالا به کاتالونیا پیوست و او موفق نشد انتظارات را برآورده کند. هم انریکه و سرمربی اتلتیکو بیلبائو به فرصت دادند اما او گام لازم برای رسیدن به یک شروع موفق را تضمین نکرده است. در تابستان نماینده او چندین پیشنهاد را به باشگاه گذاشت، اما آنها علاقه ای به فروش نداشتند، اما از زمان ورود کوتینیو، موضعشان تغییر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز