خبرگزاری کار ایران

بازوبند کاپیتانی در اختیار منتظری

ترکیب استقلال برابر العین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۰۳

اسامی بازیکنان استقلال تهران برای رویارویی با العین امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بازی‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فرا رسید و استقلال تهران پس از سه بازی خارج از خانه برای اولین بار در ورزشگاه آزادی از حریفش میزبانی می‌کند. حریف امروز آبی‌ها در بازی گذشته با استفاده از ناداوری موفق شد یک امتیاز در امارات کسب کند و حالا العین باید برابر هواداران پرشور استقلال پا به زمین مسابقه بگذارد.

استقلال در جریان بازی با العین سیدمجید حسینی را به دلیل مصدومیت از دست داد و این بازیکن غایب قطعی بازی امروز است. محسن کریمی هم دیگر بازیکنی است که به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور دارد. مهدی قائدی و لئوناردو پادوانی دیگر بازیکنان غایب آبی‌ها هستند.

در بازی امروز روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری بازیکنانی هستند که پیش از این یک مرتبه با کارت زرد داور رو به رو شدند و در صورت دریافت کارت زرد، نمی‌توانند در دیدار بعدی حضور داشته باشند. دیدار بعدی استقلال سیزدهم فروردین ماه در تهران برابر الریان برگزار می‌شود.

پژمان منتظری با وجود غیبت سیدمهدی رحمتی در این بازی بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد.

ترکیب استقلال مقابل العین به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز