خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره داور بازی برگشت استقلال-العین/ مخالف علی کریمی و دوستدار مهدی طارمی!

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۵۹

لیو ووک مان قضاوت بازی استقلال و العین را به عهده دارد.

به گزارش ایلنا، بعد از قضاوت فاجعه بار داور مالزیایی در دیدار رفت العین و استقلال که به تساوی 2-2 منجر شد و دو امتیاز مسلم از استقلال با سوت های این داور گرفته شد حالا AFC یک داور جدید را برای دیدار برگشت انتخاب کرده است.

"لیو ووک مان" داور 39 ساله اهل کشور هنگ کنگ به همراه تیم داوری اش فردا یکشنبه برای سوت زدن بازی استقلال وارد تهران می شود. پونگ شینگ و مینگ لئونگ کمک های اول و دوم او از کشور هنگ کنگ هستند و حسین ابو یحیی از کشور لبنان داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

این داور در طول دوران قضاوتش بیشتر در شرق آسیا سوت زده ولی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای ملی نیز پنج بار برای تیم های کشورمان قضاوت کرده است.

نخستین دیداری که او قضاوت کرد بازی سپاهان و الاهلی عربستان بود که در سال 2012 به انجام رسید و بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. 

دومین قضاوت او در سال 2014 و برای تیم تراکتورسازی مقابل الاتحاد عربستان بود. مسابقه ای که در تبریز برگزار و با برد یک بر صفر نماینده کشورمان تمام شد. تک گل تراکتور در آن دیدار راکریم انصاریفرد زد. در همان بازی "ووک مان" علی کریمی را نیز در دقیقه 60 از زمین بازی اخراج کرد. او ابتدا در دقیقه 12 به کریمی کارت زرد داد و در ادامه با نشان دادن کارت زرد دوم او را از زمین بازی بیرون فرستاد.

سوم فروردین ماه سال 96 بازی قطر و ایران در دوحه توسط او قضاوت شد. بازی که با تک گل مهدی طارمی به سود شاگردان کی روش به اتمام رسید. 

چهارمین دیداری که او برای تیم های ایرانی به میدان رفت سال 2017 بود. مصاف برگشتپرسپولیس – الهلال در پاییز سال جاری که مسابقه با حساب 2-2 تمام شد. ووک مان در آن دیدار کمک داور دوم بود!

دیدار آخری که قضاوتش بر عهده این داور هنگ کنگی بود در همین لیگ قهرمانان این فصل رقم خورد. جایی که تراکتورسازی به قطر رفت تا در برابر الغرافه قرار بگیرد و تیم قطری را درخشش ستاره ایرانی اش مهدی طارمی به برتری رسید تا هم اولین باخت تیمهای ایرانی در بازی هایی که این داور قضاوت کرده رقم بخورد و هم مشخص شود هر وقت او قضاوت کرده طارمی درخشش فوق العاده ای داشته است!

او در 5 بازی برای ایرانی ها دو برد، دو تساوی و یک باخت به همراه داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز