خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی با 2 غایب در مصاف با الجزیره

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۲۶

ساغلام در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2 مدافع خودش را در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی که شرایط مناسبی در گروه A‌ لیگ قهرمانان آسیا ندارد و راه سختی برای ماندن در رقابت‌ها و صعود به مرحله بعد خواهد داشت، در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز هفته چهارم مقابل الجزیره 2 بازیکن خودش را در اختیار ندارد.

رضا شربتی که در دیدار رفت تراکتورسازی مقابل الجزیره در امارات مصدوم شد یکی از غایبان تراکتورسازی مقابل الجزیره خواهد بود.

شربتی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب، او مقابل الجزیره در تبریز نمی‌تواند بازی کند.

گریگوف سیمه هم دیگر غایب تراکتورسازی مقابل الجزیره است که هفته گذشته یک بیماری ویروسی گرفته بود و همچنان وضعیت خوبی ندارد و به گفته کادرپزشکی احتمالا در دیدار آسیایی هفته چهارم تیمش غایب است.

این دو بازیکن تنها غایبان تراکتورسازی هستند و این تیم بازیکن محرومی هم در این هفته از رقابت‌ها نخواهد داشت.

دو تیم در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 سه‌شنبه آینده در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل الجزیره امارات قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز