خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: از لحاظ روانی و تاکتیکی آماده بازی هستیم/می‌خواهیم الجزیره را زمین‌گیر کنیم

سرمربی تراکتورسازی گفت: الجزیره تیم خوبی است و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و از یک مربی حرفه‌ای و بادانش بهره می‌برد. بازی بسیار سختی مقابل این تیم پیش‌رو داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: در بازی اول مقابل الجزیره بسیار زیبا بازی کردیم و نتیجه مطلوبی هم به دست آوردیم، اما دیگر آن دیدار را فراموش کرده‌ایم.

وی افزود: الجزیره تیم خوبی است و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد و از یک مربی حرفه‌ای و بادانش بهره می‌برد. بازی بسیار سختی مقابل این تیم پیش‌رو داریم. در این مدت تنها بازی الجزیره را که یک بر صفر پیروز شده، آنالیز کرده و می‌دانیم این تیم با ارائه یک دیدار هجومی درصدد این خواهد بود که باخت سنگین بازی رفت را با امتیاز میزبانی در این دیدار جبران کنند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکنانم هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ تاکتیکی بسیار آماده هستند. هفته گذشته تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده هستیم تا در این بازی هم با قدرت و انسجام حریف خود را زمین‌گیر کنیم. باید با قطع کردن ارتباط خط هافبک و فوروارد حریف و استفاده از نقاط ضعف این تیم که در طول این مدت آنها را به دقت بررسی کردیم، نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی می‌تواند نتیجه چهار بر صفر بازی قبلی را دوباره تکرار کند و اینکه آیا الجزیره تیم از پیش باخته است، تأکید کرد: معتقدم الجزیره تیم بزرگی است و ما بازی قبل را به فراموشی سپرده‌ایم. تیم‌های بزرگ هم در طول تاریخ نتایج اینچنینی داشته‌اند. مثلاً برزیل در خانه با چهار گل مغلوب شده و این دلیلی نمی‌شود بر اینکه بگوییم برزیل تیم کوچکی است.

وی با اشاره به اینکه بازی قبل به تاریخ پیوسته است، گفت: بازی فردا سخت‌ترین بازی ما از پنج بازی باقیمانده‌ لیگ قهرمانان است، چون حریف با تمام توان برای جبران نتیجه بازی قبلی مقابل ما قرار می‌گیرد و هم بازیکنان ما ممکن است در غرور کاذب برد قبلی باشند و این بازی را سهل بدانند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد تیمش صدرنشین این گروه از مسابقات باشد و اینکه چه نتیجه‌ای را در لیگ قهرمانان کسب می‌کند، اظهار داشت: باید منطقی فکر کرده و بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم. ما پنج فینال پیش‌رو داریم و الان زود است در خصوص مسائل دیگر صحبت کنیم. تمام فکر و ذکر ما مشغول بازی فرداست و جز این برای چیز دیگری ذهن خود را مشغول نمی‌کنیم.

قلعه‌نویی در پایان ضمن تشکر از حاضران ابراز امیدواری کرد فردا بازی خوبی انجام شود و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

 

کد خبر : ۳۵۱۹۸۲