خبرگزاری کار ایران

نتیجه دیدار رفت هرگز تکرار نمی‌شود

تن‌کاته:فردا فقط برای پیروزی مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رویم

سرمربی الجزیره امارات در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: فردا برای جبران دیدار رفت به میدان می‌روند.

به گزارش ایلنا، هنک تن کاته سرمربی الجزیره در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت که آنها برای این دیدار کاملا آماده هستند تا نتیجه رفت را جبران کنند.

هنک تن کاته در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ما فرصت بسیار کمی را برای آمادگی برای دیدار فردا مقابل تراکتورسازی داشتیم زیرا دو روز پیش در مرحله یک شانزدهم جام ریاست جمهوری امارات مقابل الظفره بازی کردیم و تنها یک روز تمرین کردیم. جدول مسابقات نشان می‌دهد که تیم در فشار بسیار زیادی قرار دارد زیرا ما سه روز سه دیدار سخت را داریم. اما با تمام این شرایط به بازیکنانم ایمان دارم تا فردا بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

 وی افزود: دیدار فردا مقابل تراکتور کاملا متفاوت از دیدار رفت در تبریز است. زیرا در دیدار رفت ما در 10 دقیقه اول دو گل را به راحتی دریافت کردیم و این طبیعی است که ما نتوانیم مقابل تیمی قدرتمند مانند تراکتور به بازی برگردیم. تراکتور سوار بازی شد در نتیجه ما شکست خوردیم. ما در چند روز گذشته تمام تلاش خود را کردیم تا اشتباهات خود را اصلاح کنیم که در دیدار اخیر مقابل الظفره دیدیم که دفاع ما خیلی خوب عمل کرد و به پیروزی رسیدیم. در دیدار فردا مقابل تراکتور هم انتظار دارم که توپ و میدان را به دست بگیرم و برای نماینده ایران فضا ندهیم. انتظار دارم هواداران با حمایت خود ما را یاری کنند تا مانند دیدار مقابل السد به پیروزی برسیم.
 
سرمربی الجزیره در پاپان گفت: شکست با 4 گل در دیدار رفت ما را تاحدوی ناامید کرد اما هرگز اعتماد خود را از دست ندادیم زیرا ایمان داریم که برابر هر تیمی با هر اسمی به پیروزی خواهیم رسید. این شکست هرگز در بازی ما در ورزشگاه خانگی تاثیر نخواهد داشت. من تنها دو ماه است که در الجریزه هستم و معتقدم که در طول این دو ماه بازیکنان از لحاظ روحی به مرحله ایده عالی رسیدند. من زمانی که به ابوظبی آمدم گفتم که توانایی بازگرداندن روحیه بازیکنان را دارم که موفق شدم.

 

کد خبر : ۳۵۱۹۳۶