خبرگزاری کار ایران

بازگشت رویایی به سبک مورینیو و منچستر

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۵۴

ضربه خیره‌کننده نمانیا ماتیچ از فاصله دور در دقیقه 91 باعث شد یونایتد در خانه کریستال پالاس باخت دو بر صفر را با برد سه بر دو عوض کند. این گل برای مدتی طولانی در خاطره‌ها خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، یونایتد 50 دقیقه رقت‌انگیز بازی کرد. از همان سوت اول داور، آنها فوتبال بی‌جانی را بازی کردند و به پالاس ابتکار عمل دادند. آنها نمی‌توانستند چند پاس متوالی بدهند و حملاتشان به شکل بدی به پایان می‌رسید و بعد هم بازیکنان بر سر هم داد می‌زدند و دست‌هایشان را تکان می‌دادند. این تیم یونایتد نبود. آنها گروهی از بازیکنان بودند که می‌خواستند تقصیر را بر گردن هم‌تیمی‌هایشان بیندازند، یا دست کم با فریاد آنها را از بی‌تفاوتی درآورند. پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی در نیمه اول بسیار بد بازی کردند، ولی با توجه به عملکرد بسیار ضعیف کل تیم، نباید چند بازیکن را مقصر دانست. زمانی که آنها دو بر صفر عقب افتادند همه چیز عوض شد. ضربه سر کریس اسمالینگ فاصله را به یک گل رساند و ناگهان یونایتد نشان داد می‌تواند پیروز مسابقه شود. بازیکنان ناگهان هماهنگ شدند. آنها بار دیگر ارزش‌های مربی خود را نشان دادند.

مورینیو احتمالا بین دو نیمه از اینکه تیمش تنها یک گل خورده راضی بوده است. پالاس به‌راحتی می‌توانست چند گل دیگر در 45 دقیقه نخست بازی بزند. آنها مشتاق مبارزه بودند و درک کاملی از برنامه بازی تیمشان داشتند، چیزی که در تیم خاکستری‌پوش یونایتد دیده نمی‌شد.

مارکوس راشفورد در نیمه دوم جای مک‌تامینی را گرفت و به نحوی به دفاع پالاس تاخت که هیچ بازیکنی در نیمه اول چنین کاری نکرده بود اما لحظاتی بعد، روی غافلگیری اسمالینگ و ماتیچ، بازیکنان پالاس بازی را روی یک ضربه ایستگاهی به ‌سرعت آغاز کردند و پاتریک فان‌آنهولت دروازه داوید دخئا را از فاصله‌ای نزدیک باز کرد.

نتیجه دو بر صفر باعث شد روح زندگی به یونایتد برگردد. پس از چند حمله خطرناک، اسمالینگ فرصت آن را یافت که روی توپ دومی که آنتونیو والنسیا فرستاده بود، توپ را با سر وارد دروازه وین هنسی کند.

بازگشت رویایی به سبک مورینیو و منچستر

این حس سرانجام در سلهرست پارک به وجود آمد که یونایتد جان گرفته است. آنها تلاش کردند که نتیجه بازی را برگردانند. می‌شد حس کرد که آنها به نحوی نتیجه خواهند گرفت. 14 دقیقه به پایان مسابقه مانده بود که در شلوغی محوطه جریمه پالاس، روملو لوکاکو با خونسردی توپ را کنترل کرد و آن را به گل تبدیل کرد. از آن لحظه به بعد بسیاری منتظر گل برتری یونایتد بودند اما احتمالا نمی‌دانستند این گل چقدر باشکوه خواهد بود. پس از آنکه مدافعان حریف یک توپ را به‌صورت ناقص دفع کردند، توپ به ماتیچ رسید. بازیکن صرب توپ را عالی کنترل کرد و با شوتی تماشایی آن را وارد دروازه هنسی کرد و طرفداران یونایتد که به ورزشگاه آمده بودند را به آسمان فرستاد.

بین دو نیمه، رسانه‌ها به شخصیت یونایتد حمله کرده بودند اما در پایان بازی هیچ‌ کس تردیدی درباره شخصیت این تیم نداشت. یونایتد سرانجام شخصیت خود را نشان داد.

 منبع: سایت گل / کریس ووکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز