خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت تراکتورسازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا؛

ساغلام دست به دامان یک معجزه

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۸۰

تراکتورسازی برای ماندن در لیگ قهرمانان نیازمند یک معجزه است.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان، الغرافه قطر و الجزیره امارات همگروه است و در پایان هفته سوم رقابت‌ها پس از یک بازی با هر کدام از این حریفان تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول قرار دارد.

در این گروه الاهلی 7 امتیازی است و الغرافه و الجزیره 4 امتیازی هستند. با توجه به عقب ماندگی تراکتور از حریفانش، این مدل تقسیم امتیاز یک پوئن مثبت برای آنهاست و شانسشان را برای ماندن در رقابت‌ها بیشتر می‌کند.

کلید صعود تراکتورسازان به مرحله بعدی برد مقابل الجزیره در تبریز است و اگر این اتفاق بیافتد با پیروزی احتمالی الاهلی مقابل الغرافه در عربستان باعث می‌شود 3 تیم 4 امتیازی در جدول وجود داشته باشد که پیروزی شاگردان ساغلام آنها را بالاتر از الجزیره در رده‌بندی قرار می‌دهد و به رتبه سوم صعود خواهند کرد.

کار تراکتور اما در ادامه سخت‌ خواهد شد و نتایجی که مقابل الغرافه و الاهل می‌گیرد در صعود نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. اگر تراکتورسازی بخواهد سهمیه دوم گروه را بگیرد و فرض بر رقابتش با الغرافه باشد، شکست 3 بر صفر در دیدار رفت مقابل این تیم برایش گران تمام خواهد شد و باید برای جبران چنین نتیجه‌ای تلاش کند و شانس دیگرش هم ایستادگی الجزیره مقابل الغرافه است که خیلی نمی‌توان روی آن حساب کرد.

تمام این فرضیه‌ها در صورت پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره در دیدار برگشت است و اگر شاگردان ساغلام نتیجه‌ای غیر از این کسب کنند در پایان هفته چهارم وداعی زودهنگام با رقابت‌ها خواهند داشت.

در هر صورت کار تراکتورسازان به شدت گره خورده است و نتایج ضعیف دور رفت باعث شده آنها برای ماندن در رقابت‌ها به دردسر بیافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز