خبرگزاری کار ایران

تغییر سرمربی هم اوضاع تراکتورسازی را عوض نکرد؛

قرارداد ساغلام تمدید نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۰۵۲

شرایط تراکتورسازی با ساغلام طبق توافق پیش نرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که از ابتدای فصل هفدهم به دلیل شرایط خاص و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات با خروج چند مهره کلیدی خود مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت، در نیم فصل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات دست به تغییرات گسترده‌ای زد و در کنار به خدمت گرفتن 9 بازیکن جدید، سرمربی خود را هم برکنار و مربی مطرح ترکیه‌ای را جذب کرد تا تغییراتی در شیوه بازی و نتایج این تیم رخ دهد.

ارطغرول ساغلام که با وعده قهرمان کردن تراکتورسازی در ایران و آسیا کارش را شروع کرد، قرارداد یک و نیم ساله‌ای با تراکتورسازان بست که در پایان فصل نیاز به توافق دارد تا در صورت رضایت از عملکرد وی، در این تیم ماندنی شود.

شرط مدیران تراکتورسازی برای ساغلام در نیم فصل نخست فعالیتش در این تیم، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانا آسیا و بالا کشیدن رتبه این تیم تا رده 6-7 جدول بود که تا این لحظه نتایج سرخپوشان به این سمت و سو نرفته است.

تراکتورسازی در حالی با کسب تنها یک امتیاز از 3 بازی خود در لیگ قهرمانان در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است که عملاً شانس چندانی برای صعود ندارد و اگر بخواهد به دور بعدی رقابت‌ها برود باید عملکرد درخشانی در دور برگشت رقابت‌ها داشته باشد و کارش اگر نگوییم غیر ممکن، خیلی سخت و دشوار خواهد بود.

در لیگ برتر هم با وجود شروع خوب ساغلام در تراکتورسازی، این تیم بعد از برد خانگی مقابل گسترش فولاد، در دو دیدار بعد نتایج خوبی کسب نکرد و یک تساوی مقابل پارس جم و پس از آن شکست مقابل پیکان در خانه و مقابل چشم هواداران، اوضاع نامناسبی برای این تیم شکل داده است.

کسب 29 امتیاز از 25 بازی و قرار گرفتن در رتبه دهم جدول نشان می‌دهد شرایط با چیزی که مورد توافق طرفین بوده تفاوت زیادی دارد و در حال حاضر تراکتورسازان تا رتبه 7 جدول که در اختیار فولاد خوزستان است، 9 امتیاز فاصله دارند و این درحالیست که تنها 5 هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده است.

تراکتورسازی در 5 دیدار آینده خودش هم بازی‌های خیلی سختی دارد که بازی با ذوب‌آهن دوم جدولی در اصفهان، بازی با سپاهان متحول شده، بازی با سپیدرود در رشت و در نهایت دو تیم خوزستانی صنعت نفت و فولاد، دیدارهای باقی مانده تراکتورسازی تا پایان فصل هستند که روی کاغذ نسبت به 5 دیدار ابتدایی تراکتوری‌ها با هدایت ساغلام به مراتب دشوارتر به نظر می‌رسند.

به هر جهت شرایط تراکتورسازی با ساغلام خوب به نظر نمی‌رسد و تساوی بدون گل در دیدار روز گذشته مقابل الجزیره، اولین صداهای اعتراض هواداران این تیم را هم در پی داشته است و با این شرایط در صورتی که تراکتورسازی در فرصت باقی مانده متحول نشده و اگر در این صورت مسئولان باشگاه تراکتورسازی به گفته‌های خود در قرارداد سرمربی ترکیه‌ای عمل کنند و نظرشان عوض نشود، ساغلام در پایان فصل تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز